یک کانسپت فوق‌العاده با طراحی متفاوت از آیفون 7 اپل

مفهوم کانسپت‌ها مشخص است و گاهی این طرح‌ها به سرانجام می‌رسد گاهی نیز به موزه‌ها می‌پیوندد! آیفون 6 معرفی شد و تا حدود یک ماه دیگر محصول جدید این کمپانی یعنی آیفون 6S نیز برای هواداران متعصب این کمپانی رونمایی خواهد شد. اپل در معرفی آیفون 6 سنت شکنی کرد و بالاخره کمی با دل مشتریان راه آمد. تولید محصولاتی بزرگ‌تر از 4 اینچ انقلابی بود که اپل به‌تازگی برای آیفون خود راه انداخته است.

اما اخبار نشان می‌دهد که این کمپانی عظیم در نظر دارد تا این بار، انقلاب دیگری را برای آیفون جدیدش پایه گذاری کند. این تغییرات عظیم این بار در مشخصات درونی آیفون رخ خواهد داد. همین موضوع باعث شده است تا کانسپت‌هایی تحت عنوان آیفون 7 منتشر شوند. طرح‌هایی که جذاب و البته خارق‌العاده هستند.

در این لحظه که با شما صحبت می‌کنیم، هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص آیفون 7 منتشر نشده است. تنها چیزی که می‌توان آن را تقریبا با اطمینان بیان کرد، آن است که این اسمارت فون قوانین طراحی آیفون را خواهد شکست و این کمپانی طرحی جدید را برای هوادارانش عرضه می‌کند.

در حالی که اپل معرفی آیفون 7 را برای سال آینده تدارک می‌بیند، منبع AGXHQ کانسپتی از آیفون 7 را منتشر کرده است که تقریبا نشان از همان انقلاب درونی که ذکر شد، دارد. البته ظاهر این کانسپت تقریبا از همان زبان طراحی خاص اپل برای آیفون پیروی کرده است.

iPhone-7-635x355

همان‌طور که در عکس می‌بینید، این محصول با نمایشگر 4.9 اینچی Retina و وضوح 4K عرضه می‌شود و قابلیت Force Touch نیز بر روی آن وجود دارد. همچنین دکمه اصلی آیفون 7 همراه با فناوری Touch ID و سنسور ضربان قلب است.

در بخش دوربین، اپل با بهره‌گیری از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با 8 لنز داخلی قدرتمند به‌کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 4K بپردازند. همچنین این دوربین می‌تواند فیلم‌های اسلوموشن مورد علاقه هواداران را تا 1000 فریم در ثانیه ذخیره کند‍! دوربین سلفی آیفون 7 نیز یک نمونه 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

این طراح پیش بینی کرده است که اپل از دو گیگابایت رم برای آیفون 7 استفاده می‌کند و به بهره‌گیری از رم‌های 1 گیگی پایان می‌دهد. همچنین آیفون 7 ضد آب بوده و از دکمه فیزیکی جهت عکس‌برداری برخوردار خواهد بود!

خب! فوق العاده است نه؟! نظر شما چیست؟ آیا اپل برای آیفون 7 این مشخصات را قرار خواهد داد؟

4 در مورد “یک کانسپت فوق‌العاده با طراحی متفاوت از آیفون 7 اپل”

  1. اوستا اسکندری

    چه کانسپت بی نظیری البته در واقعیت نه. اس 7 سامسونگ هم اینحوری نیست چه برسه به آیفون 6 اس اپل.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH