ارایه نسخه بتا کورتانا برای سیستم عامل اندروید در ایالات متحده

کورتانا، دستیار صوتی مایکروسافت، از حالا برای کاربران سیستم عامل اندروید در ایالات متحده، به صورت یک نسخه بتا منتشر شده و آماده دانلود است. مایکروسافت در ماه جولای یک نسخه بتا مشابه را از این دستیار صوتی محبوب منتشر کرد، اما حالا دیگر هرکسی که به تست کردن نسخه‌های بتا اپلیکیشن‌‌ها علاقه‌مند است، می‌تواند این دستیار صوتی محبوب را دانلود کرده و از آن استفاده کند. کورتانا دارای عملکردی مشابه سیری و گوگل ناو است.
Cortana این دستیار صوتی هوشمند می‌تواند زنگ ساعت‌ را برای شما تنظیم کند و یا به جستجوی عبارت‌های دلخواه‌تان در موتور جستجوی بینگ بپردازد. این اپلیکیشن به تازگی یک آپدیت بزرگ دریافت کرده است که به آن اجازه می‌دهد با فشردن دکمه هوم، به جای گوگل ناو اجرا شود. مایکروسافت می‌گوید که تفاوت‌هایی بین نسخه اندروید و ویندوزفون کورتانا وجود دارد. برای مثال کاربران اندروید هنوز قادر نیستند که با استفاده از کورتانا به تغییر تنظیمات بپردازند و یا برنامه‌های مختلف را تنها با گفتن نامشان اجرا کنند. همچنین این کاربران فعلا نمی‌توانند همانند کاربران ویندوزفون با گفتن عبارت Hey Cortana این دستیار صوتی را فرا بخوانند. این ویژگی‌ها فعلا فقط در نسخه ویندوزفون این اپلیکیشن در دسترس هستند، که احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور آن‌‌ها در نسخه اندرویدی این اپلیکیشن نیز خواهیم بود.
اگر شما نیز می‌خواهید به جمع دارندگان نسخه بتا کورتانا بپیوندید، اینجا را کلیک کنید. پس از رفتن به صفحه مورد نظر، بر روی عبارت Become a beta tester کلیک کنید. پس از عضویت، لینک مورد نظر را که مربوط به پلی استور است دنبال کنید تا به سادگی هرچه تمام‌تر این دستیار صوتی خوش سر و زبان را دانلود کنید. پس از دانلود و نصب این دستیار صوتی، حتما نظر خود را در مورد عملکرد آن با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH