نوکیا 222 با حدود 30 روز طول عمر باتری توسط مایکروسافت معرفی شد!

این روز‌ها دیگر کمپانی نوکیا موبایلی را تولید نمی‌کند و سال گذشته سهام آن توسط مایکروسافت خریداری شد و اکنون این کمپانی به راه نوکیا در زمینه موبایل‌های ارزان قیمت ادامه می‌دهد و البته محصول جدید خود را نیز با برند نوکیا عرضه کرده است. مایکروسافت امروز نوکیا 222 را معرفی کرد که بر اساس گفته این کمپانی محصولی است برای ارتباط بیشتر مردم به اینترنت و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که اخبار و اطلاعات مختلفی را از سرتاسر جهان به دست آورند.

nokia-222-g4

چندی پیش نیز مایکروسافت یک موبایل ارزان قیمت دیگر را معرفی کرده بود که نوکیا 105 نام داشت و اما نوکیا 222 از برخی قابلیت‌ها بهره می‌برد که بیشتر بر روی اسمارت فون‌ها شاهد آن هستیم و از این جمله می‌توان به مرور صفحات وب (از طریق ارتباط 2.5G)، اسکایپ، فیس‌بوک، توئیتر و پیام‌رسان اشاره کرد.

nokia-222-g1

این محصول صفحه نمایشی 2.4 اینچی با وضوح  QVGA دارد که یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی آن قرار گرفته است و البته کاربران می‌توانند از رادیو FM و پلیر MP3 نیز استفاده کنند. در کنار این‌ها نوکیا 222 قادر است تا از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت پشتیبانی کند. گفتنی است که مایکروسافت اعلام کرده این محصول می‌تواند تا 45 ساعت به پخش رادیو FM بپردازد و در زمان پخش MP3 نیز باتری دستگاه تا 50 ساعت دوام می‌آورد.

نکته جالب در خصوص این محصول مدت زمانی است که آن می‌تواند به صورت استند‌بای زنده بماند و باتری 1100 میلی‌آمپر ساعتی نوکیا 222 باعث می‌شود که دستگاه تا 29 روز در نسخه تک سیمکارته زنده بماند و در نسخه دو سیمکارته نیز این میزان 21 روز است و در هر دو نسخه نیز کاربران می‌توانند با یکبار شارژ باتری، حدود 20 ساعت با موبایل خود به مکالمه بپردازند.

nokia-222-01

نوکیا 222 از یک فلاش LED یکپارچه نیز بهره می‌برد که می‌تواند برای بخش‌هایی از جهان که دسترسی همیشگی به انرژی برق ندارند مفید باشد. اغلب، مایکروسافت اسمارت فون‌های خود را تحت عنوان لومیا عرضه می‌کند اما این موبایل لوگو نوکیا را بر روی خود می‌بیند و انتظار می‌رود که به صورت جهانی و با قیمتی ارزان عرضه شود.

nokia-222-g2

فروش این موبایل از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) با قیمت 37 دلار آمریکا آغاز خواهد شد اما متاسفانه این موبایل همانند اغلب محصولات مایکروسافت رنگبندی زیادی ندارد و تنها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

3 در مورد “نوکیا 222 با حدود 30 روز طول عمر باتری توسط مایکروسافت معرفی شد!”

  1. یاد این باطری ها به خیر
    در استفاده سنگین خیلی خوش شانس باشی اخر شب نیازمندی به کابل شارژ
    بعد عوض بهبود عمر باطری میان رو یازده کی کار میکنن که فروششون بالا بره اونم وقتی که دو کی هم زیاده و فول اچ دی کافیه (نزارید بگم چه کمپانی ای) خلاصه که اگه جای این مسخره بازی های تبلیغاتی بیان عمر باطری رو بهتر کنن ازشون ممنون میشم
    امیدوارم این تکنولوژی که تونسته عمر باطری ایفون رو یک هفته بکنه به بقیه گوشی ها راه پیدا کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH