اطلاعات جدیدی از نکسوس 5 (2015) به بیرون درز کرد

اخیرا اطلاعاتی از نکسوس 5 (2015) توسط یک وبلاگ چینی به بیرون درز کرده که این همان وبلاگی است که چندی پیش بنچمارک نسل بعدی پردازنده‌ها را نیز منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود که نکسوس 5 (2015) صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا همان QHD را ارایه می‌دهد و پیکسل‌های این نمایشگر نیز با تراکم 565ppi در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. پردازنده مورد استفاده در این محصول اسنپدراگون 808 خواهد بود که شش هسته‌ای است و هر هسته آن نیز فرکانس 1.8 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. پردازش‌های گرافیکی نکسوس 5 جدید توسط Adreno 418 انجام می‌گیرد و البته 3 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 نیز این اسمارت فون را یاری خواهد کرد.

LG-Nexus-5-2015-renders

در بخش پشتی این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX 278 قرار خواهد گرفت و گفته می‌شود که این دوربین بهتر از آن چیزی خواهد بود که در نکسوس هواوی استفاده خواهد شد و البته فعلا اطلاعاتی در خصوص دوربین جلویی این اسمارت فون به بیرون درز نکرده است. البته انتظار می‌رود که شاهد یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی نکسوس 5 جدید باشیم.

n-1

تاکنون نیز تصاویری از نکسوس ساخته شده توسط ال‌جی و هواوی به بیرون درز کرده است و انتظار داریم که نکسوس جدید در نیمه دوم ماه اکتبر (آبان) معرفی شود و با این اوصاف فعلا زمان زیادی تا آشنایی رسمی با محصولات جدید گوگل باقی مانده است.

تاکنون اطلاعات زیادی از دو نکسوس جدید منتشر شده، اگر این اطلاعات درست باشند شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

2 در مورد “اطلاعات جدیدی از نکسوس 5 (2015) به بیرون درز کرد”

  1. ههههه وووووو
    برو بچه جون مشخصه که تازه کاری نسکوس که پرچمدار نیست بعدشم همچین سخت افزار و گوشی ای از نزدیک ندیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH