بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخرید!

در این مطلب می‌خواهیم ۵ گوشی برتر هواوی که ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت‌شان دارند، به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم گرفتید تا از این برند مطرح چینی یک گوشی تهیه نمایید، آن‌ها را در لیست خریدتان قرار دهید (با کلیک بر روی نام گوشی، بررسی تخصصی آن را هم می‌توانید بخوانید).

گوشی گرونه

هواوی P8

cover-p888

پرچم‌دار این روزهای بازار که هواوی ادعای بسیاری بر توانایی‌های آن دارد، گوشی P8‌ است که علاوه بر ظاهر زیبا و استایلیش خود، از مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی هم بهره می‌گیرد. این محصول هواوی با استفاده از پردازنده ۸ هسته‌ای و اختصاصی ساخت کمپانی مادر، از پس اجرای تمام بازی‌ها و برنامه‌های روز برآمده و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی‌اش، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، به نحوی که توانست در مقایسه دوربین گوشی‌های پرچم‌دار آی‌تی‌رسان، رتبه دوم را به خودش اختصاص دهد. P8 را می‌توانید با هزینه‌ای بیش‌تر از ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان از بازار بخرید.

چرا بخرم؟

طراحی شیک و فلزی
نمایشگر با کیفیت فول اچ‌دی
دوربین فوق‌العاده عالی با امکانات فراوان
سخت‌افزار مناسب با ۳ گیگابایت رم
پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت 4G

چرا نخرم؟

باتری متوسط
رابط کاربری هواوی را برخی دوست ندارند!

گوشی نسبتا گرونه

هواوی اسند Mate7

MATE-7-0

آخرین فبلت کمپانی هواوی پس از دو مدل میت 1 و میت 2، با عدد 7 نام‌گذاری شده اما نمایشگری 6 اینچی دارد و بدنه‌ای تمام فلزی و خوش ساخت، آن را تبدیل به یک هیولای دوست داشتنی کرده است. اسند میت 7 از نمایشگری فول اچ‌دی با کیفیت بسیار بالا بهره می‌برد و دوربین 13 مگاپیکسلی‌اش توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را داراست. همچنین قدرت بالای باتری و سخت‌افزار اختصاصی هواوی که عملکرد قابل قبولی نیز دارد، از دیگر ویژگی‌های این فبلت زیباست که می‌توان آن را با قیمتی در حدود 1.100.000 تومان (نسخه ۱۶ گیگابایت) در بازار یافت.

چرا بخرم؟

طراحی بسیار شیک و فلزی
نمایشگر با کیفیت فول اچ‌دی
باتری پرتوان
سنسور اثر انگشت

چرا نخرم؟

اندازه بزرگ

گوشی متوسطه

هواوی Ascend P7

Ascend P7 Review (14)

این مدل که زمانی، پرچمدار گوشی‌های هواوی نیز محسوب می‌شد، دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی است، به طوری‌که چشم هر بیننده‌ای را فریفته و مهرش را در دل هر کسی می‌اندازد. ضخامت بسیار باریک 6.5 میلی‌متری آن را خوش دست کرده و نمایشگر 5 اینچی و فول اچ‌دی، کیفیت مطلوبی دارد. دوربین پشتی P7 دارای کیفیت 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن جزء اولین مدل‌هایی است که توانایی گرفتن عکس‌های 8 مگاپیکسلی را داراست. این گوشی هم اکنون در بازار، کم‌تر از ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

چرا بخرم؟

طراحی بسیار شیک و زیبا
نمایشگر فول اچ‌دی ۵ اینچی
رم 2 گیگابایتی
دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی

چرا نخرم؟

باتری متوسط

گوشی نسبتا ارزونه

هواوی Honor 4C

Huawei-Honor-4c

محصولات رده Honor یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین‌ها در هواوی هستند و به خصوص وقتی که علامت C در انتهای نام این سری افزوده شود، عنوان مقرون به صرفه را نیز به خود می‌گیرند. Honor 4C را می‌توان نسخه به روز شده گوشی محبوب و موفق Honor 3C دانست که فروش بسیار بالایی را تجربه کرد. 4C از یک نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی بهره می‌برد و پردازنده ۸ هسته‌ای و اختصاصی هواوی در کنار ۲ گیگابایت رم، بر رویش تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این میان رده توانمند، می‌توان به دوربین عقبی ۱۳ مگاپیکسلی و جلویی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد و با مبلغی در حدود ۶۲۰ هزار تومان، می‌توان صاحب 4C شد که این بار رنگ‌بندی متنوع‌تری نیز دارد.

چرا بخرم؟

ارزش بالا در برابر قیمت
نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی
دوربین با کیفیت مطلوب
توانایی سخت‌افزاری مناسب
رنگ‌بندی متنوع

چرا نخرم؟

استفاده از نسخه ۴.۴ اندروید

گوشی ارزونه

هواوی G630

huawei-ascend-g630

یکی از محصولات هواوی که در حال حاضر ارزش خرید بسیار بالایی نسبت به قیمت در حدود ۳۷۰ هزار تومانی‌اش دارد، همین گوشی G630 است که با نمایشگر 5 اینچی و با وضوح اچ‌دی خود، به شما چشمک می‌زند. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 200 بوده و با آنکه چندان قدرتمند نیست اما توانایی فیلم‌برداری به صورت اچ‌دی توسط دوربین 8 مگاپیکسلی‌اش را فراهم می‌آورد. این محصول خوش قیمت، توانایی پشتیبانی از دو سیم‌کارت را نیز داراست و می‌تواند در شبکه 3G نیز به خوبی فعالیت کند.

چرا بخرم؟

ارزش بالا در برابر قیمت
نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی
پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت
دوربین 8 مگاپیکسلی

چرا نخرم؟

باتری متوسط

170 در مورد “بهترین گوشی‌های هواوی در بازار که بایستی بخرید!”

  1. سلام خسته نباشید همگی و همچنین آقای گلکار
    من بینه گوشی های هانر 7 x /سامسونگj 7 پریم/هانر 9 lite/هوآوی p smart /سامسونگ گلکسیc7/هواوی p9/هوآویy62 موندم.
    نمیدونم کدوم بهتره
    میتونید راهنماییم کنید؟
    با تشکر از مدیریت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH