سامسونگ و رونمایی از 3 اسپیکر بی‌سیم جدید

سامسونگ تنها گوشی نمی‌سازد! این کمپانی در نمایشگاه بین‌المللی IFA، سه اسپیکر جدید را نیز معرفی خواهد کرد. این سه اسپیکر، در حقیقت دنباله رو خط تولید Audio 360 این کمپانی هستند. این بار ممکن است اسپیکرهای سامسونگ در نگاه اول حس شخصیت و وقار را به بیننده منتقل کنند. لابد می‌پرسید چرا این حرف را می‌زنم؟ برای یافتن پاسخ سوالتان بهتر است نگاهی به اسپیکرهای سری R این کمپانی در سال گذشته بیندازید. R5، R3، R1 و R7. همگی این مدل‌ها بدون استثنا شباهت عجیبی به تخم مرغ سفره هفت سین داشتند و بسیاری از کاربران به خاطر ظاهر نه چندان دلچسب آن‌ها از خریدشان منصرف می‌شدند!
این سه اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند امواج صوت را در تمام جهت‌ها به خوبی پخش کنند و تجربه صدایی خوب در هر سمت خود را به شما بدهند. این اسپیکرها بر خلاف‌ مدل‌هایی که پارسال به بازار عرضه شدند، دارای کلیدهایی برای کنترل بیشتر بر روی موسیقی در حال پخش هستند و دیگر لازم نیست برای ایجاد کوچک‌ترین تغییراتی در صدا و تراک در حال پخش، دست به دامان منبع (معمولا همان گوشی) شد. بر خلاف طراحی خنده‌دار سری قبل، سامسونگ معتقد است که اسپیکرهای جدیدش به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانند تا حدودی مسئولیت ایجاد زیبایی بر روی یک میز را تضمین کرده و در اتاق‌هایی با هر نوع دکوری قرار بگیرند و خود را با محیط هماهنگ کنند.
ap_resizeسامسونگ برای به دست آوردن دل خریداران، قول داده است برنامه MultiRoom را که بر روی این اسپیکرها قرار دارد، به صورت مرتب آپدیت کند. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که از طریق وای‌فای به استریم موسیقی بر روی چند اسپیکر سامسونگ بپردازید. سامسونگ هچنین می‌گوید که یک ساعت هوشمند نیز برای کنترل عملکرد این دستگاه‌ها ارایه خواهد شد.
این اسپیکرها در پایان سال 2015 به بازارهای اروپا و آمریکا صادر می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز از 199 تا 399 دلار متغیر خواهد بود.

2 در مورد “سامسونگ و رونمایی از 3 اسپیکر بی‌سیم جدید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH