سونی با سه پرچمدار خاص به نمایشگاه IFA می‌آید

پس از معرفی اکسپریا Z3 Plus توسط سونی تمامی توجهات به نسخه جدید پرچمدار این شرکت جلب شده است که به نظر می‌رسد در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شود اما باید منتظر دستگاه‌های دیگری هم باشیم و ممکن است حدس‌ها در مورد محصول جدید سونی اشتباه بوده باشد. صفحه غیر رسمی یکی از نمایندگی‌های سونی به تازگی خبری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد سونی در نمایشگاه امسال یک محصول را معرفی نمی‌کند، بلکه سه محصول را برای رونمایی در نظر دارد که همه این محصولات مربوط به خط تولید گوشی‌های سری Z هستند و دارای طراحی لوکسی بوده و کیفیت ساخت مناسبی نیز دارند.

Is-this-the-Sony-Xperia-Z5

پستی که در صفحه فیسبوک این نمایندگی مشاهده شده همچنین اطلاعاتی را در مورد مشخصات داخلی این اسمارتفون به ما می‌دهد. اسمارتفون اصلی Z5 خواهد بود که صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد داشت که دارای رزولوشن Full HD است، مدل بعدی نسخه کامپکت این مدل خواهد بود که برای دوستداران صفحه نمایش‌های کوچکتر طراحی شده است و انتظار می‌رود همچون نسل قبلی خود با صفحه نمایش 4.6 اینچی و رزولوشن 720p عرضه شود. درباره مدل سوم حدس زدن بسیار سخت است، زیرا اطلاعات موثقی در مورد آن وجود ندارد و تنها می‌توان امیدوار بود که فبلتی جدید از سری Z معرفی شود که بر اساس شایعات Z5 premium نام خواهد داشت و صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 4K آن را همراهی می‌کند، نکته قابل تامل در مورد این مدل نسبت تصویر 16:9 آن است که تراکم پیکسلی 801 پیکسل بر اینچ برای آن محاسبه می‌شود و بدین ترتیب شاهد با کیفیت‌ترین صفحه نمایش موبایلی خواهیم بود.

Photos-allegedly-showing-a-Sony-Xperia-Z5-dummy-unit

اطلاعات دیگری که در مورد این اسمارت فون‌ها وجود دارد مربوط به دوربین‌های 23 مگاپیکسلی آن‌هاست که این دوربین فاصله کانونی 1.8 را داراست (مشابه LG G4)، همچنین سنسور آن‌ها بزرگ‌تر شده تا نور بیشتری را جذب می‌کند. ناگفته نماند که عملیات فوکوس بسیار سریعی را هم به ارمغان می‌آورد. شایعات نشان می‌دهد که هر سه این مدل‌ها از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند، همچنین وجود حسگر اثر انگشت نیز تایید شده به نظر می‌رسد. در این پست تبلیغاتی مانور زیادی در مورد باتری مدل premium داده شده است.

باید تا شروع کنفرانس سونی منتظر بود و دید که این شرکت پرسابقه می‌تواند به گود رقابت باز گردد یا باز هم اوضاع سونی موبایل وخیم‌تر خواهد شد؟!

9 در مورد “سونی با سه پرچمدار خاص به نمایشگاه IFA می‌آید”

  1. واقعا هیچ کس به صفحه نمایش 4K روی گوشی 5.5 اینچی احتیاج نداره، حتی 2K هم براش زیاده … 😐
    من که امیدوارم سونی به جای این کار روی Z5 یه صفحه ی 2K بذاره و Z5 کامپکت رو هم با فول اچ دی بده بیرون …

  2. به قول معلمم:
    وای خدایا دلم ددررردد گرفت 🙂 🙂
    الان باید بخندیم یا بر….
    میبینیم زد 5 رو هم کپی زد 3 پلاس با چند تا ارتقا کوچیک و صد البته قیمت دو ملیونی خخخخخ یعنی یکی منو از رو زمین جمع کنه وااااااای سونی از رو نمیره انگاری نمیخواد یک سال یک بار پرچمدار بده

      1. دلم سوخت بهت لایک دادم عقده ای
        گوشی من اگه سونی سلطان باشه گوشی من سرور همه سلطان هاست که از هر گونه پز دادن و عقده بودن به دوره و عملکردش حسرته شما ها خواهد بود

  3. بنظرم این که تند تند توی هر نمایشگاه پرچمدا معرفی بشه زیاد جالب نیست، در هر رده قیمتی یک یا دو مدل خوب معرفی بشه و روی همونا تبلیغات کنند خیلی بهتره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH