تصاویر مطبوعاتی سونی اکسپریا Z5 منتشر شد

Sony-Xperia-Z5-leak3-630x444

گوشی سونی اکسپریا Z4 سونی در اوایل ماه آوریل سال جاری، بدون هیچ‌گونه جنجال خاصی معرفی شد. حال، به‌تازگی تصاویر مطبوعاتی تاز‌ه‌ای از پرچم‎‌دار آینده سونی منتشر شده که اگر این تصاویر صحت داشته باشند، باید اقرار کرد که خلاقیت سونی برای معرفی گوشی‌های جدید با طراحی تازه پس از معرفی اکسپریا Z4 به بن‌بست رسیده است.

این تصاویر در اکسپریا بلاگ منتشر گردیده و آن‌طور که پیداست، در آن یک گوشی جدید نشان داده می‌شود؛ هرچند که از نظر طراحی، مشابهت‌های بسیاری با نسل قبلی خود دارد. برطبق گزارش‌های اولیه، سونی، پرچم‌دار جدید خود را Z5 نامیده و برای آن، از یک زبان طراحی کاملا مشابه با اکسپریا Z4 استفاده کرده است. با این‌حال، در طراحی اکسپریا Z5 یک استثنا وجود دارد؛ درج عبارت «اکسپریا» در کنار این گوشی.

Sony-Xperia-Z5-leak-630x443

البته تغییرات دیگری نیز وجود دارد که به طراحی آن مربوط نمی‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به یک دوربین 23 مگاپیکسلی ( نسبت به دوربین 20.7 مگاپیکسلی Z3 Plus یا همان Z4) اشاره کرد. برطبق شواهد، اکسپریا زد 5 سونی در رنگ‌های مختلفی نظیر سفید، طلایی و فیروزه‌ای عرضه خواهد شد.

اگرچه این تمام اخباری نیست که از پرچم‌دار جدید سونی منتشر شده است اما به‌تازگی در وب‌سایت شعبه گرجستان سونی، پستی منتشر شده که بعدها حذف گردید؛ برطبق این پست، سونی در نمایشگاه IFA، در ماه سپتامبر، محصولات جدیدی را معرفی خوهد کرد. هم‌چنین در این پست حذف شده، مشخص گردید که سونی، اکسپریا Z5 Compact را با نمایشگر 4.6 اینچی HD و اکسپریا Z5 را با نمایشگر 5.2 اینچی Full HD معرفی خواهد کرد و سرانجام، اعلام شد که گوشی 4K سونی، اکسپریا Z5 Premium نام می‌گیرد. گفته می‌شود که هریک از این گوشی‌ها، یک دوربین 23 مگاپیکسلی خواهند داشت.

Sony-Xperia-Z5-leak2-630x443

هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی مشخص نشده است؛ با این‌حال، گزارش‌هایی پیش‌تر توسط Evan Blass درباره سونی اکسپریا Z5 منتشر شده بود. با فاصله اندکی که از معرفی اکسپریا Z4 توسط سونی گذشته، به‌نظر شما معرفی اکسپریا Z5 منطقی است؟

اکسپریا Z5؛ درجا زدن مجدد سونی یا تلاش برای شروعی دوباره؟!

11 در مورد “تصاویر مطبوعاتی سونی اکسپریا Z5 منتشر شد”

  1. بعد شما فعلا در فکر عیب ایرادات s6 تون باشین با اون صفحه نمایش مذخرفش که سفید زرد نشون میده خخخخ به لطف سامی چکش برف زردم دیدیم دوما، به فکر حذف شدن مالتی تسنینگ و اون باگ ویزتون باشین، یکمم فکر دوربینش باشین نخوره تو دیوار بترکه

  2. هرچی باشه از اون note 5 چکش و از اون سری s6 بهتره که دوربینش شیش کیلومتر بیرون زده، شما فکر این باشین که قلم اون چکشتون رو بر عکس جا نزنین چشکیا

  3. بازم که تکراریه واااای حالم بد شد سونی نرو بمیر برو فظا گوشیاتو اونجا بفروش از دستت راحت شیم که حتی لینن متعصباتم حاظر نمیشن این گوشی رو بخرن و فقط ازش تعریف میکنن چون قیمتشم گرونه 🙂
    حداقل اونجا شاید براشون جدید باشه بخرن

  4. عجب تغییر بزرگی تو طراحی پرچمدارش انجام داده!!! بردن ارم اکسپریا به بغل گوشی!!! اینهمه میگفتن منتظر یه چیز خارق‌العاده باشید همین؟! لااقل تو بخش طراحی خارق‌العاده نبود! البته اینم بگم که هنوز طراحی امنی بالانس سونی یکی از زیباترین طراحی هاست. سونی هم به هیچ وجه به بن بست تو طراحی نرسیده! خوب زبان طراحی سری زد سونی به این شیوه هست! حداقل مثل بعضی شرکتها از اپل تقلید نمیکنه!
    ایکاش زد5 کامپکت هم صفحه نمایشگر 5 اینچ فول اچ دی داشت!
    امیدوارم بالاخره سنسور اثر انگشت رو روی این پرچمداران ببینیم.
    جای سونی بودم تکنولوژی 4k رو روی یه پرچمداراری مثل سری جدید الترا پیاده میکردم تا هم از اندازه بزرگش باتری بزرگتری حاصل شه هم کیفیت بالاش کمی بیشتر خودشو نشون بده.
    ممنون.

    1. آقا هرچقدرم تکراری باشه این طرفدارای سونی میگن خوبه ولی تا سامسونگ یه محصول معرفی میکنه میگن چقدر تکراریه و زشته و…!
      از نظر طرفدارای سونی همه بدن به غیر از سونی!بالاتر برو بخون نوشته بهترین گوشی قرن!!!آدم خندش میگره به خدا

      1. خداوکیلی خسته شدم از دست این سامسونگی ها,سونی واسه طرفدارای دو اتیشش داره گوشی میزنه پس خواهشا شماها دخالت نکنین,سونی هرچی بزنه ما طرفداراش چشم بسته قبول میکنیم چون بهش ایمان داریم

        1. پس شما هم نیاید واسه محصولات سامسونگ نظر ندید چون مارو خسته کردید.تا حرف از یه چیزی میشه میاید میگید زد 3 پلاس بهترینه انگار دیگه هیچکس از تکنولوژی سر در نمیاره فقط شما میدونید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH