ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

Samsung-Gear-S2-Instagram

به‌نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای سامسونگ، نسل جدیدی از ساعت دایره‌ای هوشمند خود را در جریان نمایشگاه IFA‌ در برلین معرفی نماید.

طبق آنچه که تاکنون مشخص شده، ساعت هوشمند دایره‌ای بعدی سامسونگ را باید Gear S2 نامید و این مدل، قرار است تا به سری Gear سامسونگ جان تازه‌ای ببخشد.

سوالات و ابهامات بسیاری درباره سخت‌افزار این ساعت وجود دارد اما تاییدیه FCC به‌تازگی، نشان داده که سامسونگ، Gear S2 را در دو نسخه با شماره مدل‌های SM-R720 و SM-R732 معرفی می‌کند. یکی از این دو مدل، Gear S2 و دیگری نسخه کلاسیک آن خواهد بود.

براساس آنچه که در تاییدیه FCC این دو مدل آمده است، هردو ساعت برای کارکردن نیاز دارند تا به یک گوشی موبایل متصل باشند. بنابراین تفاوت این دو به‌نظر می‌رسد که به طراحی و جنس بدنه آن‌ها خلاصه شود.

نسخه کلاسیک ساعت هوشمند Gear S2 احتمالا دارای روکش فلزی خواهد بود؛ این مورد را قبلا در تیزرهای سامسونگ دیده بودیم. در حالی‌که نسخه استاندارد آن، ممکن است که با ماده‌ای ارزان‌قیمت‌تر ( پلاستیک؟) پوشانده شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که نسخه معمولی Gear S2، تنها ظاهر مدرن‌تری داشته باشد. با این‌حال، وجود برخی تفاوت‌های جزئی در سخت‌افزار و ویژگی‌های نرم‌افزاری این دو، چندان دور از ذهن نخواهد بود.

در پایان، باید عنوان کرد که شرایط برای ساعت‌ آینده سامسونگ بسیار دشوار است؛ آیا با وجود پیشتازی‌های ساعت اپل و دیگر ساعت‌های اندرویدی، Gear S2 می‌تواند در بازار بدرخشد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH