تصاویر منتشر شده از نسل دوم ساعت موتو 360، یک طراحی سوال برانگیز را نشان می‌دهد!

moto-360-2015-leak

همان‌طور که حتما اطلاع دارید، در روز پنج‌شنبه، تصاویری از نسل دوم ساعت‌ هوشمند موتورولا موتو 360 منتشر شد که طراحی آن را به نمایش گذاشت؛ با توجه به آن‌ها، می‌توان گفت که در نسل بعدی ساعت موتو 360، هنوز هم شاهد یک بخش مسطح خواهیم بود که از پایین نمایشگر کاهش می‌یابد.

27 - 1
به‌نظر می‌رسد که در این تصویر، نسل اول ساعت موتو 360 ( ساعت سمت چپ) در کنار نسخه “کوچک‌تر” دومین نسل موتو 360 قرار گرفته باشد

این بخش مسطح عموما با نام “Flat Tire” شناخته شده و در نسل اول موتو 360، از داشتن نمایشگر کاملا دایره‌ای شکل در این ساعت هوشمند جلوگیری می‌کرد. این بخش، اجزای ساعت مچی را شامل می‌شود و هم‌چنین سبب خواهد گشت تا ناهنجاری موتو 360 بسیار نازک باشد؛ بنابراین اهمیت زیادی دارد.

دیگر ساعت‌های هوشمند نظیر ال‌جی واچ Urbane، هواوی واچ و ساعت مچی آینده سامسونگ یعنی گلکسی Gear S2 از یک نمایشگر تماما دایره‌ای شکل بهره می‌برند؛ هم‌چنین نسبت به موتو 360 موتورولا، ناهنجاری‌های ضخیم‌شان بیشتر احساس می‌گردد.

با نگاه به برخی از نظرات که در سایت‌های فناوری نظیر Gizmodo منتشر شده است، متوجه می‌شویم که اگرچه موتو 360 ایکس نسبت به رقبای خود، ناهنجاری‌های کم‌تری دارد اما کاهش یافتن بخشی از نمایشگر آن مورد قبول بعضی قرار نگرفته است. برای مثال، فردی نوشته:

Flat Tire باعث رنجش من شده است.

یکی دیگر نیز گفته است:

من بعد چند روز استفاده، به Flat Tire فکر نکرده‌ام؛ شما حتی متوجه آن نمی‌شوید. من، این ناهنجاری‌های فوق‌العاده باریک را دوست دارم و اگرچیزی نیز باعث این نازکی فوق‌العاده شده است، پس من با آن مشکلی ندارم!

برخی از شایعات ادعا می‌کنند که موتورولا، ساعت مچی هوشمند بعدی خود را در دو نسخه با اندازه‌های متفاوت معرفی خواهد کرد؛ با این‌حال، هیچ اطلاعاتی درباره اندازه آن‌ها منتشر نشده است.

moto-x-large
این، احتمالا نسخه “بزرگ‌تر” نسل دوم موتو 360 خواهد بود!

دکمه ساعت (یا همان تاج ساعت که از این اصطلاح، در صنف مربوط به ساعت‌سازان بسیار استفاده می‌شود) از موقعیت ساعت 3 به ساعت 2 تغییر مکان داده؛ همچنین به‌نظر می‌رسد که موتورولا، تعدادی آویزه ( محل اتصال بند به بدنه اصلی ساعت) را به نسل دوم موتو 360 خود افزوده است.

جدا از این موارد، چیزهای دیگری نیز درباره نسل دوم ساعت موتو 360 وجود دارد ولی با این‌حال، بسیاری به معرفی آن در نمایشگاه IFA برلین توسط موتورولا چشم‌ دوخته‌اند. لازم به ذکر است که پیش‌تر نیز تصاویری از این ساعت هوشمند در شهر شیکاگو، محل تولد موتورولا منتشر شده بود. برای مشاهده آن‌ها، به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH