گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس به صورت رسمی وارد ایران شدند

samsung mobile seminar 8

صبح امروز و در سمیناری خبری که در سالن کنفرانس برج میلاد تهران، با حضور مدیران شرکت سامسونگ و خبرنگاران برگزار شد، گوشی‌های گلکسی نوت۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس به صورت رسمی وارد بازار ایران گشت.

در ابتدای این سمینار فرناز فرضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ ضمن خوش آمد گویی به حضار گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم تا پس از معرفی هر محصول، چه به صورت رسمی باشد و یا غیر رسمی، برای تمام محتواهای رسانه‌ای که دریافت می‌کنیم، نوعی قدردددانی داشته باشیم که جزئیات بیشتر را در اختیار شما قرار خواهیم داد و اولین قدم ما در مراسم نوت۵ خواهد بود. الان هم از مدیر عامل سامسونگ، جناب دوک پارک درخواست می‌کنم تا در ارتباط با محصولات جدید ما، سخنانی را بیان کنند.

samsung mobile seminar 1

مدیر عامل سامسونگ پس از گفتن کلمه صبح بخیر به فارسی، به ایراد سخنانی در ارتباط با کمپانی متبوعش پرداخت و گفت: خوشحالم که امروز در برج میلاد، یکی از نمادهای شهر زیبای تهران در خدمت شما هستم. پیش از آنکه به معرفی پرچم‌داران جدیدمان که بهانه جمع شدن امروزمان هستند بپردازیم، به عنوان مدیر عامل سامسونگ ایران می‌خواستم تا چند مورد را با شما عزیزان در میان بگذارم.

شما اهالی رسانه بیش از دیگران از دستاوردهای سامسونگ الکترونیکس در حوزه محصولات الکترونیکی به ویژه موبایل اطلاع دارید. ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را با پرچمدارهای جدید خود همچون گذشته در دست خواهیم داشت.

samsung mobile seminar 2

سامسونگ در سال ۲۰۱۱ موفق به ثبت رکورد تولید ۳۰۰ میلیون تلفن همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه جهان را با بیشترین سهم از آن خود کرد. در سال ۲۰۱۴ هم توانستیم تا عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات پوشیدنی دنیا را به خود اختصاص دهیم.

افتخارات و پیشتازی ما در بازار ایران نیز انکار نشدنی است. گروه محصولات موبایل سامسونگ هم زمان با ورود به سایر کشورهای جهان، وارد بازار ایران شد و در این مدت به خوبی توانست جایگاه خود را در میان طرفداران موبایل پیدا کند. به طوری که از چند سال گذشته تا کنون، رهبری بازار موبایل ایران را عهده دار است. همچنین طبق تحقیقات انجام شده در بازار ایران، طی دو سال گذشته گوشی‌های سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید بوده‌اند.

سامسونگ در سال ۲۰۱۱ موفق به ثبت رکورد تولید ۳۰۰ میلیون تلفن همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه جهان را با بیشترین سهم از آن خود کرد.

ما در سامسونگ می‌کوشیم با به‌کارگیری تخصص و تکنولوژی به تولید محصولات با کیفیت و ارایه خدمات ممتاز و برجسته بپردازیم؛ اما عملکرد موفق و سرعت پیشروی سامسونگ، ما را از ایفای نقش‌های مسئولانه‌مان، غافل نکرده است. سامسونگ نه فقط در ایران که در دنیا، فرصت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ افتخار می‌کند که با تلفیق انواع فناوری‌ها و ایده‌های منحصربفرد، به تعهدات اجتماعی خود جامه عمل می‌پوشاند. ما مصمم هستیم تا همچون گذشته به وظایف خود به عنوان شهروندی مسئول در ایران، از طریق پروژه‌هایی همچون کمپین کودکان امید که شامل کتابخانه‌های گویا، مدارس هوشمند و آکادمی مهندسی می‌شود و فعالیت‌های زیست محیطی و برنامه‌های حمایت از کسب و کارهای خلاقانه عمل کنیم.

همچنین در یک دهه اخیر سامسونگ به همکاری با شرکت‌های ایرانی مختلفی پرداخته است که آن‌ها نیز در زمینه فعالیت خود از مطرح‌ترین و بهترین‌ها هستند. نتیجه این مشارکت، توسعه زیرساخت‌های بازار موبایل با دانش روز جهانی، انتقال دانش و فناوری روز دنیا، اشتغال زایی و ارایه محصولات و خدمات بهتر به مشتریان ایرانی است.

ما با قدرت هرچه بیشتر به این راه ادامه می‌دهیم و با درک به موقع نیاز مصرف کنندگان و نوآوری، به خلق آینده و فراهم کردن امکانات جدید برای مشتریان‌مان ادامه خواهیم داد.

ما در سامسونگ یک اصل خیلی ساده اما بنیادین داریم، ما به بازار گوش می‌دهیم

پس از مدیر عامل سامسونگ، علی جعفریه،‌ مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران پشت تریبون قرار گرفت و گفت: ما خانواده نوت را میراث سامسونگ در صنعت موبایل می‌دانیم. سامسونگ سرمایه‌گذاری‌های خیلی زیادی در حوزه‌های مختلفی چون جمع آوری فیدبک انجام داده که فایده‌اش، شنیده شدن بازار برای ماست. حرفی که مدیر عامل سامسونگ در نیویورک زد: «ما در سامسونگ یک اصل خیلی ساده اما بنیادین داریم، ما به بازار گوش می‌دهیم.» با همه این روش‌هایی که شما می‌بینید به بازار گوش داده، جزئی‌ترین جزئیات را تحلیل و سپس سعی می‌کنیم کالا و خدماتی را تولید کنیم که نیاز بازار را تامین کند. البته این چیزی است که همه شرکت‌های بزرگ انجام می‌دهند اما نکته‌ای که از لیدر انتظار می‌رود، ساختن یک روند برای مارکت است.

samsung mobile seminar 3

زمانی که صفحات موبایل در سال ۲۰۱۱ با ورود گلکسی نوت بزرگ‌تر شد و قلم هم افزوده گشت، فقط دو تا فیچر اضافه نشد، بلکه یک روندی در بازار گوشی‌های هوشمند جریان یافت. اینکه گوشی ما تبدیل به دستیار ما شود. این موفقیتی بود که از سال ۲۰۱۱ شروع شد و سپس در سال‌های بعد ادامه پیدا کرد. روزی که سامسونگ این مسیر را شروع کرد، صفحه نمایش به این بزرگی و قلم، بی‌معنا به نظر می‌رسد اما پس از ۵ سال یک گستره جدیدی در صنعت موبایل ایجاد شده که خیلی از شرکت‌ها به دنبال آن حرکت کردند. این نوآوری‌های سامسونگ همجنان ادامه دارد. برمی‌گردیم به نمایشگاه CES و رونمایی سامسونگ از صفحه نمایش خمیده! سامسونگ سعی کرد تا تجربیات جدیدی را از این طریق برای کاربرانش به وجود بیاورد.

طی دو سال گذشته گوشی‌های سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید بوده‌اند.

طبیعتا این سبک و سیاق سامسونگ هست که جلوتر از بقیه حرکت کند. زمانی که ما این مسیر را طی می‌کنیم، فرآیندهای زیادی اتفاق می‌افتد که صنعت هم یک قدم رو به جلو حرکت کرده وبه دنبال ما حرکت می‌کند. مصرف کننده‌هایی که ما در بازار داریم به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته مصرف کنندگان حرفه‌ای روزمره و دسته دوم افرادی که به آن‌ها می‌گوییم می‌گوییم کاربران حرفه‌ای!

ما گلکسی نوت۵ را برای کسانی داریم که می خواهند استفاده حرفه‌ای از گوشی خود داشته باشند و سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس برای کسانی که دوست دارند تا استفاده روزمره و حرفه‌ای از تلفن همراه خود بکنند.

پس جعفریه، علیرضاکدخدایی، مدیر محصول موبایل سامسونگ برای معرفی محصولات جدید سامسونگ بر روی صحنه آمد و گفت: در سال ۲۰۱۱ اولین گلکسی نوت موفقیت زیادی را برای سامسونگ ایجاد کرد و همین عامل هیجان زیادی را برای سامسونگ در تولید محصول دوم به وجود آورد. آن روزها گوشی‌های ۳.۵ تا ۴ اینچی بازار را قبضه کرده بود. سامسونگ شهامت به خرج داد و گوشی بزرگ‌تری را به بازار عرضه کرد و استقبال و موفقیت آن باعث شده تا کاربران نوت از وفادارترین‌ها به این سری باشند. سری نوت باعث شد تا صفحه نمایش بزرگ از یک امتیاز به یک نیاز تبدیل شود.

samsung mobile seminar 4

گوشی‌های موبایل این روزها به یک امر حیاتی و جدی در زندگی ما تبدیل شده‌اند، اولین چیزی که پس از بیدار شدن می‌بینیم و آخرین چیزی که قبل از خواب نگاه می‌کنیم. این بار نوت جدید را از ترکیب هنرمندانه شیشه و فلز، باریک‌تر، سبک‌تر و مستحکم‌تر ساختیم. قابلیت نوشتن روی صفحه نمایشی که خاموش هست، به نوت جدید اضافه شده است که باعث افزایش سرعت عمل خواهد شد. همچنین یک وسیله جانبی جذاب به نام کی‌بورد کاور برای آن طراحی کردیم که در پشت دستگاه قرار می‌گیرد و با قرار دادن آن بر روی صفحه گوشی می‌توانید یک صفحه نمایش بزرگ را با تایپ سریع در اختیار قرار داشته باشید و زمانی هم که به آن احتیاج ندارید، در پشت کاور قرار دهید. ما باور داریم که نوت۵ یک دستگاه همه کاره است.

سری نوت باعث شد تا صفحه نمایش بزرگ از یک امتیاز به یک نیاز تبدیل شود.

پس از علیرضا کدخدایی، نوبت به مدیر بازاریابی موبایل در دفتر سامسونگ رسید تا سخنانی در ارتباط با گلکسی اس۶ اج پلاس ایراد کند: سامسونگ پروژه گلکسی را با سه هدف شروع کرد: نمایشگر بزرگ، دوربین قدرتمند، طراحی متمایز!

samsung mobile seminar 5

داشتن دو لبه خمیده بازخورد بسیار خوبی از سوی رسانه و کاربران برای ما داشت. ضمن آنکه تولید این محصول با دقت و زحمت بسیار بالایی انجام می‌شود.

عاطفه پورصدراله اضافه کرد: حسن این گوشی در این است که سایز جمع و جوری داشته و با یک دست می‌‌توانید به خوبی با آن کار کنید. صفحه نمایش این گوشی بزرگ‌تر است در حالی که خود گوشی کوچک‌تر است! انقدر کیفیت این صفحه نمایش بالاست که شما احساس می‌کنید جزئی از صفحه هستید. همچنین هدست جدید سامسونگ که از طریق بلوتوث با گوشی متصل می‌شود، یک تجربه آکوستیک را به شما می‌دهد.

ما باور داریم که نوت۵ یک دستگاه همه کاره است.

علیرضا کدخدایی پس از آن به ذکر چند نکته در ارتباط با محصول جدید سامسونگ پرداخت و گفت: یکی از مشکلاتی که در هنگام اجرای چند برنامه ایجاد می‌شود، کند شدن دستگاه است. به همین منظور سامسونگ برای اولین بار از ۴ گیگابایت رم بر روی دستگاه جدیدش استفاده کرده است.

samsung mobile seminar 7

سامسونگ همیشه در زمینه دوربین در حال ارتقا بوده و به جرات ادعا می‌کنیم که بهترین دوربین را در بین گوشی‌های هوشمند دارا هستیم. بازدهی در نور کم و جلوه رنگ‌ها در عکس‌ها واقعا بی‌نظیر هستند. دیگر نگران کیفیت عکس‌ها و ویدئوهایتان نباشید، این کار را سامسونگ برای شما انجام می‌دهد و شما تنها به دنبال خلاقیت در گرفتن تصاویر باشید. هر دو گوشی جدید قادر به فیلم‌برداری 4K هستند و ما یکی از پیشتازان در این عرصه بوده و حمایت از فیلم‌سازان را ادامه خواهیم داد. برای اولین بار، VDIS در سامسونگ ارتقا پیدا کرده و ترکیبی از VDIS با OIS‌ شده است که موجب می‌شود تا ثبت لرزش دست در هنگام فیلم‌برداری، به حداقل برسد.

انقدر کیفیت این صفحه نمایش بالاست که شما احساس می‌کنید جزئی از صفحه هستید.

تمام این امکانات تا وقتی کارامد هستند که باتری گوشی ما شارژ داشته باشد. برای همین سامسونگ سعی کرده در این زمینه پیشرو بوده و باز یک قدم هم به جلوتر بردارد. در اینجا شاٰرژ سریع و بی‌سیم را با هم تلفیق کردیم. ما فقط به دنبال فروش گوشی نیستیم و سعی داریم بازار و الگوی مصرف را ارتقا دهیم.

در این لحظه عاطفه پورصدراله، مجددا بر روی صحنه آمد تا درباره سرویس و یک محصول جدید سامسونگ صحبت کند: می‌خواهم درباره یکی از سرویس‌های جدید سامسونگ صحبت کنم. مطمئنا شما کارت‌های زیادی در جیب دارید. سامسونگ از زمان گلکسی اس۶ با سرویس سامسونگ Pay شما را از شر این کارت‌ها راحت کرده است. امیدواریم این سرویس در ایران هم ارایه شود تا از خدمات آن ایرانیان در شبکه شتاب بهره بگیرند. ضمن اینکه سامسونگ با استفاده از تکنولوژی ناکس خیال کاربران را از بابت امنیت نیز راحت کرده است.

samsung mobile seminar 6

حال برویم به سراغ محصولات پوشیدنی که سامسونگ در آن همیشه خواسته تا جلوتر از بقیه بوده و طبق نیازهای مشتریان حرکت کند که در این بخش ریسک‌های بزرگی نیز متقبل شده است. الان ویدئویی را از ساعت جدید سامسونگ می‌بینید که معرفی کامل آن در نمایشگاه IFA انجام خواهد شد.

پس از پایان یافتن سمینار خبری، خبرنگاران به محلی که محصولات جدید سامسونگ در آن قرار داشت، رفته و توانستند از نزدیک با گوشی‌ها، لوازم جانبی و برخی از امکانات دیگر کار کنند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

samsung mobile seminar 9 samsung mobile seminar 10 samsung mobile seminar 11 samsung mobile seminar 12 samsung mobile seminar 13 samsung mobile seminar 14 samsung mobile seminar 15 samsung mobile seminar 16

27 در مورد “گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس به صورت رسمی وارد ایران شدند”

  1. بزارید زد 5 پریمیوم با صفحه نمایش 4k و فناوری 4k xreality معرفی بشه اونوقت دیگه نوت حرفی برای گفتن نداره.

  2. خخخ چرت ترین گوشی که تا حالا دیدم بدون نو اوری،بپایین قلمشو بر عکس نزارین،راستی مشکل رم و نبود مولتی تسنینگ بهتون تسلیت می گم، برین با همون دمپایی هاتون خوش باشین
    Just xperia z5 premium

    1. اینها همش از حسادته بخدا والا نه سامسونگ و نه ایفون هیچکدوم ارث پدرامون نیست پس توهین چرا نه همش از روی حسادته.

  3. سامسونگ فوق‌العاده س.
    بهترین شرکت موبایل سازی در جهان.
    سامسونگ از همون اول بر اساس نیاز و عقیده های مردم شکل گرفت.
    بهترین گوشی های هوشمند جهان رو هم تولید میکنه.
    نوت5 هم بهترین گوشی هست که تا بحال تولید شده.
    سامسونگ تی400 که 12 سال پیش خریدمش هنوز عین روز اولش داره کار میکنه که هیچ یه بار هم تعمیرگاه نرفته. حالا سونی اریکسون w910i به سه سال نکشید با 4 5 بار رفتن به تعمیرگاه خراب شد. این یعنی سامسونگ=کیفیت
    ممنون.

    1. قابل توجه تمام اعضای آی تی رسان :
      سهیل اسکندری ، آراد علیخانی و سارا نیازی همه یک آدم هستند ، من میشناسمش . سامیار راد هم داداشش هست .

  4. آراد علیخانی

    سامسونگ کهکشان ستاره شش لبه مثبت بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار برتر از سیب من گوشی شش مثبت هست!!!!

  5. آراد علیخانی

    من نمی دونم اگه آی تی زسان ، آقای گلکار رو نداشت چی مشد!!!! ممنون ممنون ممنون ممنون منون آقای گلکار ، حیف که امروز من از ساعت 8.30 تا 11 تو سام سنتر فرشته اونیو داشتم خرید می کردم وگرنه حتما میامدم.

  6. آراد علیخانی

    فکر کنم نهار رو تو رستوران آفتاب گردان (گردان ) میلاد تاور خوردن، آهان امروز یکشنبه هست ، ما که رفتیم ظهر جمعه رفتیم ، ورودی بوفه آزاد در شنبه تا چهار شنبه ظهر 93000 هست ولی پنج و جمعه 120000 ، ای شیطون روز ارزونه رو انتخاب کردی ؟!!!! ینی سامسونگ برو با خساستت یکجا تو چاه

  7. آراد علیخانی

    تاچ ویز جدید سامسونگ عجب چیزیه ، به محضی که دیجی کالا موجودش کنه حتما یه s6 edge plus 64 gb و یه نوت 5 32gb می گیرم. البته الان s6 edfe 64 gb هم دارم و چون خیلی دوسش دارم نمی خوام بفروشمش. منتظر 6s plus هستم تا بگیرمش، همچنانننننن

  8. سارا نیازی

    ببخشید آقای گلکار. شما ته با گوشی ها کار کردید آیا کوچکترین کاهش سرعت در منو ها یا برنامه ها وجود داشت؟ و عملکرد صفحه نمایش این دو گوشی در بهترین سطح خود قرار داشت؟ و شما کدام گوشی را انتخاب می کنید؟ Galaxy Note 5 یا Galaxy S6 edge plus?

  9. آراد علیخانی

    بله ،،،، نه به ال جی و اچ تی سی و سونی که مراسم رونمایی گوشیهاشون رو در بدترین و بی کلاس ترین و ارزان ترین و … مغازه ها و پاساژ ها برگزار می کنند، نه به سامسونگ که بر فراز آسمان ها جنگجویان همیشه پیروز خود را معرفی می کند. تازه فککنم بیشتر پرچم دارای سونی و اچ تی سی مراسم رونمایی ندلرن!!!!!!!!!!!!! ینی سونی و اچ تی سی و هواوی یک راست تو چاه ،

    1. اول پی 8 و هانر 7 دستت بگیر بعد ما رو با این بی کلاسا مقایسه کن
      والا هر کی میبینی سونی زد دستشه چقدر بی کلاسه پی 8 شاهکارو با اس6 و جی 4 مقایسه کن بعد بگو

  10. آراد علیخانی

    من بین note پنج و s6 edge + حتما اس 6 اج پلاس رو انتخاب می کنم ، آن هم تنها به خاطر زیباییش و کلاسش. رم 4??????????!!!!!!مگه میشه مگه داریم یه همچین چیزی

  11. بهترین گوشی های سال 2015 وارد ایران شدن
    مرسی از شما بابت این گزارش عالی
    آمار و راقام سامسونگ واقعا ستودنی و دست نیافتنیه

  12. این نوتها همه شکل همن!! فقط ظاهرش الان یه کم بهتر شده!! من موندم اون ادج رو چرا زده . مدل معمولیش خیلی قشنگتره و فقط خواسته ادای ایفون رو دربیاره!! خخخخ

  13. من عاشق سری نوت سامسونگم واقعا گوشیهای خوبی و از سری اس بهتره . گزارش خیلی کاملی هم بود و مرسی

    1. آراد علیخانی

      نوت های سامسونگ چون همیشه حدود 6 تا 8 ماه دیر تر از سری s معرفی می شوند 100% از سری اس سرتراند و به روز تر ، همچنینی نوت ها دارای استایلس یا قلم هوشمند اختصاصی هستند. اما در سال 2015 ، s6 edge و s6 edge plus همرده note 5 هستند. تازه تراکم پیکسلی s6 edge 577 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH