رنگ رزطلایی برای آیفون 6S و 6S Plus تایید شد

rg-a

به‌تازگی، Spigen، تولید‌کننده کیس برای گوشی‌های هوشمند تایید کرده است که پرچم‌داران جدید اپل یعنی آیفون 6S و آیفون 6S Plus، هردو در رنگ‌ رزطلایی ارایه خواهند شد.

Spigen با عرضه یک تیزر تصویری، یک کیس با رنگ رزطلایی را برای آیفون 6S و آیفون 6S Plus نشان می‌دهد. برروی این تیزر، متنی نوشته شده است: « یک رنگ جدید برای آیفون 6S/6S Plusنمایان شده.»

این رنگ در ابتدا، در برخی از نسخه‌های گران‌قیمت ساعت‌مچی آی‌واچ اپل به‌کارگرفته شده بود. برخلاف ساعت‌مچی آی‌واچ، در نسخه رزطلایی آیفون‌های جدید اپل، از طلای واقعی استفاده نشده تا برقیمت آن‌ها افزوده نشود. مدل‌های نسخه رزطلایی ساعت‌مچی آی‌واچ، بین 10 تا 17 هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

در همین‌حال، Spigen در سایت آمازون، لیستی از کیس‌های موجود برای آیفون‌ 6S و 6S Plus را ارایه کرده است اما در این لیست، هیچ نوع قابی برای آیفون 6C دیده نمی‌شود. بنابراین، نباید انتظار داشت که نسخه 4 اینچی پلاستیکی آیفون‌های جدید اپل در کنفرانس خبری اپل در 9 سپتامبر (18 شهریور) معرفی شود!

علاوه بر رنگ جدید، انتظار می‌رود آیفون‌ 6S و 6S Plus، هردو از سری 7000 آلومینیم به‌منظور خم‌نشدن خود استفاده نمایند. لازم به‌ذکر است که اپل، این ماده را پیش‌تر در آی‌واچ خود به‌کار گرفته بود و حتی در صنعت هوا و فضا نیز، آلومینیم سری 7000 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هر دو آیفون جدید، احتمالا از چیپ‌ست A9 استفاده خواهند کرد و اپل، مقدار رم آن‌ها را نسبت به گذشته تا دو برابر ( یعنی 2 گیگابایت) افزایش داده است. دوربین پشتی، از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل ارتقا یافته و احتمالا یک باتری با ظرفیت بیشتر را در این دو گوشی خواهیم دید. در کنار این موارد، انتظار می‌رود که اپل در آیفون 6S و آیفون 6S Plus از فناوری فورس‌تاچ خود استفاده نماید.

پیش‌تر تایید شده است که آیفون‌های جدید اپل در چهارشنبه هفته بعد یعنی 9 سپتامبر، معرفی خواهند شد. با این‌حال، هرچه که به زمان معرفی آن‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و تصاویر بیشتری از محصولات جدید اپل درز پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH