اپلیکیشن اندروید Wear برای سیستم‌عامل iOS اپل منتشر شد (لینک دانلود)


ap_resize

گوگل به‌طور رسمی، اندروید ور (Wear) را برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس منتشر کرد و همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، برروی آیفون 6، به‌‌‎نظر می‌رسد که برنامه اندروید Wear اجرا شده و از این طریق، آیفون به ساعت هوشمند ال‌جی Urbane متصل شده است. نسخه iOS اندروید Wear با آیفون‌های 5، 6، 5 سی و  6 پلاس که برروی آن‌ها، نسخه 8.2 iOS یا بالاتر نصب شده باشد، سازگاری کامل دارد.

در زیر نیز، ساعت‌ هواوی را مشاهده می‌کنید که مکالمات برنامه Hangouts را نشان می‌دهد:

nexus2cee_AndroidWearforiOS_thumb

در حال حاضر، ال‌جی واچ Urbane، تنها با اندروید Wear برای iOS سازگاری دارد و به‌نظر می‌رسد که با آمدن دستگاه‌های جدید با اندروید Wear، ساعت‌های ‌مچی هوشمند بیشتری بتوانند به آیفون‌های اپل متصل شوند.

امروز، اندروید Wear برای iOS، با ال‌جی واچ Urbane سازگاری دارد. تمامی ساعت‌های مچی اندروید Wear آینده از جمله هواوی واچ ( تصویر بالا)، ایسوس و موتورولا نیز از iOS پشتیبانی خواهند کرد.

این نشان می‌دهد که ممکن است ناسازگاری‌هایی بین سخت‌افزار ساعت‌های اندروید Wear قدیمی با سیستم‌عامل iOS اپل وجود داشته باشد. بنابراین، تنها ساعت‌های مچی با پلت‌فرم اندروید Wear که در آینده ارایه خواهند شد ( به‌همراه، واچ Urbane ال‌جی)، از این ویژگی پشتیبانی می‌نمایند. برای روشن‌تر شدن این موضوع، سخنگوی گوگل در مورد سازگاری ساعت‌های‌ اندروید Wear قدیمی با iOS، می‌گوید:

ما می‌خواستیم تا مطمئن شویم که کاربران iOS، تجربه خوبی را از کار با اندروید Wear در عمل به‌دست آورند. با سازندگان ( ساعت‌های مچی) همکاری کردیم تا اطمینان حاصل شود که ساعت‌های مچی آینده با آیفون‌های مدرن اپل، به‌خوبی کار می‌کنند. اما، ساعت‌های مچی سال گذشته، به‌طور رسمی پشتیبانی نمی‌شوند.

اندروید برای iOS، بدون محدودیت نخواهد بود اما گوگل اعلام کرده است که آن‌ها به توسعه و ارتقا تجربه هماهنگی ساعت‌های مچی اندروید Wear با iOS اپل، ادامه خواهند داد. این برنامه در حال‌حاضر برای سیستم‌عامل iOS، منتشر شده است و می‌توانید آن را با استفاده از لینک زیر برای آیفون خود دریافت نمایید:

لینک دریافت نسخه iOS اندروید Wear

به‌روزرسانی: همان‌طور که توسط سایت 9to5Google و چند رسانه دیگر اعلام شده است، برخلاف چیزی که گوگل ادعا می‌کند، نه‌تنها ساعت‎‌مچی ال‌جی Urbane در حال حاضر می‌تواند به iOS متصل شود، بلکه ساعت‌های مچی دیگری نظیر ال‌جی G Watch R و موتو 360 نیز از این قابلیت، پشتیبانی می‌کنند.

2 در مورد “اپلیکیشن اندروید Wear برای سیستم‌عامل iOS اپل منتشر شد (لینک دانلود)”

  1. سلام.ایا با اتصال موتو 360 به ایفون 6 همه قابلیت های موتو حفظ میشود؟
    اگه زود ج بدین ممنون میشم چون میخوام تصمیم بگیرم.مرسی

    1. پیمان گل‌کار

      معمولا قابلیت‌های این ساعت‌ها در گوشی‌های اندرویدی بیشتر است اما توانایی‌های مهم و اصلی آن انتقال پیدا خواهد کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH