نگاهی به اپلیکیشن خبرگردی: از همه چیز با خبر شو!

روزانه اخبار بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف منتشر می‌شود و بهتر است که اغلب افراد نیز از این اخبار و اطلاعات مطلع باشند تا بتوانند زندگی خود را نیز با آن‌ها وفق دهند و البته از جامعه عقب نمانند. با گسترش اسمارت فون‌ها نیز بسیاری از افراد برای مطالعه کتاب و اخبار از طریق این گجت‌ها وارد عمل می‌شوند و البته در طول سال‌های گذشته نیز اپلیکیشن‌هایی برای پوشش سریع اخبار مختلف ارایه شده است که اکنون در این مقاله می‌خواهیم به بررسی یکی از محبوب‌ترین آن‌ها یعنی اپلیکیشن خبرگردی بپردازیم.

khabargardi

برنامه خبرگردی در نگاه کلی شباهت‌های بسیاری به سایر اپلیکیشن‌های خبر‌رسان دارد اما تفاوت‌هایی را نیز در آن شاهد هستیم. برخلاف اغلب اپلیکیشن‌های خبر‌رسان، خبرگردی عملکرد کامل خود را به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و البته نسخه رایگانی را نیز در آن شاهد هستیم که تنها برای یک مدت محدود است و حتی محدودیت‌هایی نیز در آن دیده می‌شود که در این بین می‌توان به عدم دسترسی به برخی بخش‌ها و یا نمایش تبلیغات اشاره کرد. (البته بعد از اتمام مدت آزمایشی نیز می‌توانید برنامه را پاک سازی و دوباره نصب کنید تا چند صباحی را نیز دوباره بتوانید به‌صورت رایگان از آن استفاده نمایید).

Screenshot_2015-09-01-05-46-56

زمانی که اپلیکیشن خبرگردی را نصب و اجرا کنید در ابتدا چند صفحه برای آموزش و آشنایی با برنامه نمایش داده می‌شود که در یکی از صفحه‌ها نیز می‌بایست بخش‌های مورد علاقه خود را نظیر سیاسی، فناوری، اقتصادی و… انتخاب نمایید تا در بخش آخرین اخبار تنها این لیست منتخب نمایش داده شوند و اخبار‌های سایر حوزه‌ها را که انتخاب نکرده‌اید، مشاهده نکنید اما اخبار سایر بخش‌ها را نیز می‌توانید با ورود به هر بخش در صفحه اصلی برنامه مطالعه نمایید.

Screenshot_2015-09-01-05-49-02

با ورود به بخش آخرین اخبار تمام محتوای انتخابی شما در لیست نمایش داده می‌شود و در کنار هر خبر نیز شاهد یک تصویر برای هر مقاله هستیم که در کنار آن مدت زمانی که از انتشار مطلب می‌گذرد و منبع آن به همراه طبقه‌بندی نمایش داده می‌شود و با لمس هر خبر نیز می‌توانید وارد آن شوید و به مطالعه متن کامل آن بپردازید.

Screenshot_2015-09-01-05-59-34

در زیر مقالات نیز چندین گزینه قرار داده شده‌اند که از طریق‌شان برای مثال می‌توانید آن مطلب را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا به آن امتیاز منفی یا مثبت دهید. علاوه بر این امکان مشاهده خبر در وب‌سایت منبع نیز وجود دارد.

Screenshot_2015-09-01-06-00-29

یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه که در بخش بالایی صفحه قرار گرفته است به وجود امکان دانلود صفحات برای مطالعه آفلاین باز می‌گردد که فرآیند دانلود نیز با سرعت مناسبی انجام می‌شود و بعد از آن می‌توانید حتی در صورت نداشتن دسترسی به اینترنت نیز مقالات مختلف را مطالعه نمایید.

Screenshot_2015-09-01-06-01-29

در بخش بالایی صفحه اصلی این برنامه نیز اطلاعات مختلفی نمایش داده می‌شود که در این بین می‌توانیم به قیمت سکه، قیمت خودرو، وضعیت آب و هوا (محدود به چند شهر) و… اشاره کنیم که در کل اطلاعات مناسب و البته محدودی هستند. برخی از بخش‌های برنامه خبرگردی نیز تنها زمانی قابل استفاده هستند که شما عضو سیستم خبرگردی باشید و برای ثبت نام نیز می‌توانید از طریق خود برنامه وارد عمل شوید.

رابط کاربری خبرگردی مناسب است و کارایی خوبی دارد و کاربر درون آن گم نمی‌شود اما شاید بتوان بدترین بخش این برنامه (البته در نسخه رایگان) را وجود تبلیغات در آن دانست که حتی در کنار اینکه درون هر مقاله شاهد برخی تبلیغات هستیم، در لیست‌های خبری نیز گاهی این تبلیغات به چشم می‌خورند که به هیچ وجه جالب نیست.

Screenshot_2015-09-01-05-48-11

اما به نظر می‌رسد که رابط کاربری اپلیکیشن‌های مشابه نظیر آخرین خبر و… جالب‌تر و زیباتر از خبرگردی هستند و البته این موضوع نیز بیشتر به سلیقه افراد باز می‌گردد.

در قسمت بالایی صفحه نیز بخشی تحت عنوان تنظیمات قرار گرفته است که در آن می‌توانیم بخش‌های زیادی را مشاهده کنیم و کاربر از طریق آن می‌تواند شخصی سازی‌های متفاوتی را در برنامه اعمال کند. از نمایش آیتم‌های متحرک در پیشخوان گرفته تا انیمیشن‌های خبرگردی همه و همه در این برنامه قابل کنترل هستند.

Screenshot_2015-09-01-05-47-36

خبرگردی قابلیت حذف تبلیغات درون برنامه را نیز در بخش تنظیمات خود قرار داده است که برای این کار می‌بایست مبلغی را واریز کنید.

برای دانلود خبرگردی از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

bazar-logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH