ایسر از All-in-One جدید خود با نام Aspire U پرده برداشت

بدون شک لپ‌تاپ‌هایی که از پردازنده کم مصرف اینتل با نام Skylake بهره می‌برند، طرفداران زیادی دارند اما همچنان افراد زیادی نیز وجود دارند که کامپیوتر‌های رومیزی را برای خود مناسب می‌دانند. امروز ایسر یک کامپیوتر رومیزی از نوع all-in-one را معرفی کرد که U5-710 نامیده می‌شود و از پردازنده‌ای جدید بهره می‌برد که دوربین RealSense اینتل نیز بر روی آن قرار گرفته است.

Acer-710-aio-2015-02-09-01

U5-710 یا همان Aspire U از آخرین پردازنده‌های اینتل Core i5 و یا Core i7 بهره می‌برد که نسبتا پردازنده‌های رایجی بر روی کامپیوتر‌های رومیزی هستند و البته هر دو نیز عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را ارایه می‌دهند. این پردازنده‌ها مصرف کمی دارند و 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 را نیز که بر روی Aspire U نصب شده است را به خوبی پشتیبانی می‌کنند.

فناوری دوربین RealSense که بر روی این کامپیوتر قرار گرفته است، باعث می‌شود کاربران بتوانند اشیا را به صورت سه‌بعدی اسکن کنند و البته با کمک این دوربین استفاده از فناوری تشخیص چهره ویندوز 10 نیز به خوبی هرچه تمام انجام می‌شود و دیگر برای تامین امنیت کامپیوتر خود نیازی به پسورد نخواهید داشت. (گفتنی است که در سیستم تشخیص چهره ویندوز 10 هرچه قدرت دوربین بیشتر باشد، تشخیص هویت نیز با کارایی بیشتری انجام خواهد شد)

Acer-710-aio-2015-02-09-2

از سایر قابلیت‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایشی 23.8 اینچی با وضوح 1080p و پنل IPS اشاره کرد که قادر است تا لمس 10 انگشت را به صورت همزمان شناسایی کند. بر روی این محصول شاهد پورت USB 3.0 هستیم که 256 گیگابایت نیز حافظه SSD برای آن در نظر گرفته شده. (حافظه هارد این محصول 2 ترابایت است) پردازش‌های گرافیکی این کامپیوتر رومیزی نیز توسط انویدیا 940M انجام می‌شود که از فناوری اینتل Iris 530 بهره می‌برد و نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است.

این محصول در اروپا با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد و فعلا اطلاعاتی در خصوص عرضه به بازار‌های آمریکا منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH