تماشا کنید: شیائومی Mi4 با سیستم عامل ویندوز 10

Windows-10-Mobile-ROM-for-Xiaomi-Mi4-Gets-Released-483106-2

یک ویدیو تازه که از چین درز کرده است، گوشی شیائومی Mi 4 را با بیلدنامبر 10240 ویندوز 10 موبایل (نسخه پیش‌نمایش این سیستم‌عامل، 6 ماه پیش عرضه شد) نشان می‌دهد.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تا ویندوز 10 موبایل را به‌صورت یک کاستوم رام برای گوشی‌های اندرویدی ارایه دهد. از آن زمان، نسخه آزمایشی ویندوز 10 موبایل برای برخی صاحبان شیائومی Mi4 ارایه شده است.

در این ویدیو تازه 5 دقیقه‌ای، کارهای مختلفی نظیر وب‌گردی و انجام‌ بازی در بیلدنامبر 10240 ویندوز 10 موبایل برروی شیائومی Mi4 نشان داده می‌شود. همان‌طور در ویدیو مشاهده می‌کنید، گوشی شیائومی به‌خوبی با این کاستوم‌ رام هماهنگ است و هیچ‌ وقفه‌ای در کار با کاستوم‌ رام ویندوز 10 موبایل برروی شیائومی Mi4 وجود ندارد.

در ادامه، می‌توانید ویدیوی اجرای ویندوز 10 موبایل را برروی گوشی اندرویدی شیائومی Mi4 مشاهده کنید:

لینک دانلود ویدیو با کیفیت بالا

توجه داشته باشید که چندی پیش و به‌صورت محدود نسخه بتا این کاستوم رام به‌طور رسمی برای برخی از صاحبان شیائومی Mi4 ارایه شده بود. تنها چند روز پس از انتشار آن، ویدیویی از اجرای ویندوز 10 موبایل برروی شیائومی Mi4، منتشر شد. در مقایسه با آن، به‌نظر می‌رسد که تغییراتی در این رام صورت گرفته است.

از آنجایی‌ که ویندوز 10 موبایل هنوز به‌طور رسمی منتشر نشده، هنوز خیلی زود است که درباره زمان انتشار نسخه‌های بیشتری از کاستوم‌رام این سیستم‌عامل صحبت کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH