برنامه‌های فروشگاه ویندوز به ۱۳ هزار رسید!

بر طبق اعلام WinAppUpdate، فروشگاه ویندوز مایکروسافت موسوم به Windows Store برای ویندوز 8 چیزی بالغ بر 12895 برنامه دارد. البته این تعداد در مقایسه با برنامه‌های موجود در فروشگاه اندروید و اپل رقم ناچیزی به حساب می‌آید، اما بایستی به این نکته توجه داشت که ویندوز 8 ماه پیش به بازار عرضه شده است.

چهارشنبه هفته پیش این تعداد 10375 عدد اعلام شده بود که در طی 8 روز 2895 برنامه اضافه شده است. با یک حساب سر انگشتی می‌توان به عدد 362
برنامه برای هر روز دست یافت و با این جساب بایستی امروز 13257 برنامه در فروشگاه مایکروسافت موجود باشد و با ادامه این روند تا پایان ماه جاری میلادی، چیزی بالغ بر 20000 برنامه درون Windows Store خواهد بود. البته در مقایسه با رقبا، ویندوز راه درازی در پیش دارد، مسیری که به نظر می‌رسد به خوبی در جریان است.

[divide style=”2″]

با شرکت در مسابقه بزرگ آی‌تی رسان، شانس خود را برای بردن دو گوشی هوشمند امتحان کنید: شرکت در مسابقه

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

[download id=”15″]

3 در مورد “برنامه‌های فروشگاه ویندوز به ۱۳ هزار رسید!”

  1. آقا سلام یه سوال داشتم.. با اینکه گوشی اکسپریا یو نسبت به قیمتش (که البته اونم الآن تو حبابه) و دیگر گوشی های هم قیمتش امکانات بالایی داره اما یه چیزش آدمو خیلی اذیت میکنه اونم حافظشه که فقط 4 گیگش در اختیار کاربره و کارت حافظه هم نمیخوره. حالا با این اوصاف اگه کسی بخواد حافظه گوشی رو افزایش بده راهی (ابزاری) هست یا نه؟ یعنی باید چی کار کرد؟ ممنون میشم توضیح بدبد…..

    1. پیمان گل‌کار

      به جز اینکه برنامه‌ها را در جایی جدا همچون هارد دیسک ذخیره کنید، هیچ راهی نیست! در واقع بایستی به همان ۴ گیگابایت قناعت کنید
      فقط سوالات را هم در جایی که بهش ارتباط داره بپرسید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH