آلکاتل OneTouch Idol 3C رسما معرفی شد

اوایل امسال بود که کمپانی آلکاتل در سری OneTouch Idol خود یک پرچم‌دار جدید را معرفی کرد که آلکاتل وان تاچ Idol 3 نامیده می‌شد و نمایشگری 5.5 اینچی داشت که در یک نسخه 4.7 اینچی نیز در دسترس بود و از ویژگی‌های این محصول می‌توانستیم به اسپیکر‌های استریو در بخش جلویی دستگاه و پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 615 اشاره کنیم که اندروید 5.0.2 نیز آن را یاری می‌کرد. البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که محصول مذکور اولین پرچم‌دار کمپانی آلکاتل بود که به صورت جهانی عرضه شد و برچسب قیمتی مناسبی نیز داشت و کاربران می‌توانستند با پرداخت 250 دلار آن را خریداری کنند که در این زمینه تقریبا هم قیمت با اسمارت فون‌های میان‌رده بود.

Alcatel-OneTouch-Idol-3C-Header-2

حال آلکاتل این سری را با معرفی محصول جدید خود، تکمیل‌تر کرده است و امروز در نمایشگاه IFA شهر برلین Idol 3C معرفی شد که تغییرات مختصری نسبت به Idol 3 دارد. این محصول در رنگ بندی‌های متفاوتی عرضه خواهد شد که کاربران نیز می‌توانند قاب پشتی آن را تعویض کنند. البته این تفاوت‌ها بسیار اندک هستند و همچنان این اسمارت فون از یک نمایشگر 5.5 اینچی استفاده می‌کند.

این محصول نیز همچون گذشته دارای ویژگی‌هایی است که منحصر به فرد هستند. برای مثال بخش بالایی و پایینی دستگاه کاملا متقارن است و البته رابط کاربری دستگاه این امکان را به کاربران می‌دهد که گوشی را به صورت برعکس نیز مشاهده کنند و البته اسپیکر‌های استریو این دستگاه نیز می‌توانند در حین استفاده برعکس، به عنوان اسپیکر و میکروفون برای مکالمه تبدیل شوند. پس با این اوصاف این محصول بالا و پایین مشخصی ندارد! اسپیکر‌های این گوشی JBL هستند که می‌توانند 1.2 وات را تولید کنند و از قابلیت Harman Clari-Fi بهره می‌برند که باعث می‌شود جزئیات موسیقی به بهترین شکل ممکن پخش شود.

در زیر قاب زیبای این محصول نیز یک پردازنده اسنپدراگون 615 که 64 بیتی است قرار گرفته که هشت هسته دارد و هر هسته نیز فرکانس 1.5 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز توسط Adreno 405 صورت می‌گیرد. این اسمارت فون 2 گیگابایت حافظه رم دارد و از 16 گیگابایت نیز حافظه داخلی بهره می‌برد که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه MicroSD تا 128 گیگابایت وجود دارد. Idol 3C یک نمایشگر 5.5 اینچی دارد که از نوع IPS LCD است و وضوح 1920 در 1080 پیکسل را ارایه می‌دهد و از همان تکنولوژی افزایش رنگی بهره می‌برد که در Idol 3 شاهد آن بودیم که البته بسیار هم دوست داشتنی بود.

Alcatel-OneTouch-Idol-3C

در خصوص دوربین اصلی این محصول باید بگوییم که این گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که F2.0 را دارد و در بخش جلویی دستگاه نیز شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم که البته در این زمینه نیز Idol 3C شبیه به Idol 3 است. خوشبختانه آلکاتل در این محصول سعی کرده تا کمی عملکرد دوربین را ارتقا دهد.

فعلا قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نشده است ولی از آن جایی که مشخصات این گوشی بسیار شبیه به نسخه قبلی است به همین دلیل انتظار قیمتی در حوزه 250 دلار را داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH