ال‌جی نکسوس 5X یک باتری 2620 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

اخیرا شایعات بسیاری در خصوص نکسوس‌های آینده کمپانی گوگل منتشر می‌شود و همان طور که می‌دانید یکی از این دو محصول توسط کمپانی ال‌جی ساخته خواهد شد و انتظار می‌رود که هم ال‌جی نکسوس و هم هواوی نکسوس به‌زودی معرفی شوند و تاکنون نیز شاهد اطلاعات زیادی از این دو اسمارت فون بوده‌ایم.

در طول روز‌های گذشته اطلاعاتی از نام ال‌جی نکسوس منتشر شد که گفته می‌شود 5X نامیده خواهد شد. البته احتمال می‌رود که این سومین نکسوسی باشد که امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود. اما به هر حال شایعات حاکی از این هستند که ال‌جی نکسوس 5X در 29 سپتامبر (7 مهر) معرفی خواهد شد.

nexus-logo

با این حال میزبان شایعاتی از سوی این اسمارت فون هستیم که گفته می‌شود شماره مدل آن LG-H791 خواهد بود و از یک باتری 2620 میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که البته این میزان در شایعات قبلی 2700 میلی‌آمپر بود. انتظار می‌رود که این محصول همان نکسوس 5 باشد که چندی پیش شاهد شایعات آن بودیم و این کمی غیر منطقی است که امسال منتظر سه نکسوس جدید از سوی گوگل باشیم. گفته می‌شود که این محصول یک نمایشگر 5.2 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر 1080p را ارایه می‌دهد و 3 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت نیز حافظه داخلی آن را یاری می‌کند. پردازش‌های این اسمارت فون توسط پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون 808 انجام خواهد شد که 64 بیتی است و انتظار مشاهده Type-C USB 3.0 را نیز بر روی آن داریم.

از سایر قابلیت‌های ال‌جی نکسوس می‌توان به دو اسپیکر استریو در بخش جلویی دستگاه اشاره کرد که یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار خواهد گرفت و دوربین پشتی دستگاه نیز 13 مگاپیکسلی خواهد بود و سنسور اثر انگشت نیز یکی از بخش‌های دوست داشتنی این اسمارت فون است که انتظار می‌رود در زیر دوربین پشتی قرار بگیرد.

کم یا زیاد این آن چیزی است که تاکنون در خصوص ال‌جی نکسوس منتشر شده و شایعات پیشین نیز حاکی از این بودند که محصول مذکور 400 دلار قیمت خواهد داشت و البته در 7 مهر معرفی خواهد شد.

1 در مورد “ال‌جی نکسوس 5X یک باتری 2620 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت”

  1. سلام
    اقای میرزا پور من نمیدونم سوالم کجا بپرسم مجبور شدم از شما بیپرسم توضیحی در موردTD-SCDMA-HSDPA-HSPA-TD-LTE بدید ممنون میشم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH