شایعه: 6 ماه دیگر اکسپریا Z5 اولترا با نمایشگر 4K معرفی خواهد شد!

بر اساس شایعات اخیر، اکسپریا Z5 پریمیوم تنها اسمارت‌فون با نمایشگر باکیفیت 4K نیست که سونی آن را تولید کرده است. غول ژاپنی چندی پیش اسمارت فون‌های جدید خود را در نمایشگاه IFA 2015 برلین معرفی کرد و اکنون نیز گمانه زنی‌هایی در خصوص اکسپریا Z5 اولترا به گوش می‌رسد و گویا سونی تصمیم دارد در این سری از پرچم‌داران خود نیز یک نسخه اولترا معرفی کند.

Sony-Xperia-Z5-Ultra

گفته می‌ِشود که اکسپریا Z5 اولترا یک نمایشگر 6.44 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل یا همان 4K را ارایه داده و یک دوربین 23 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی آن قرار خواهد گرفت و این همان سنسوری است که در اکسپریا Z5 مشاهده کرده بودیم و علاوه بر این اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم نیز از همین سنسور بهره می‌برند. این اسمارت فون جدید سونی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که می‌تواند اکسپریا Z5 اولترا را به مدت زیادی با یک‌بار شارژ زنده نگه‌دارد.

علاوه بر این گفته می‌شود که محصول مذکور از پردازنده قدرت‌مند اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.

بر اساس شایعات، سونی اکسپریا Z5 اولترا در مارس 2016 معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد بعد از نمایشگاه MWC بارسلونا شاهد این محصول خواهیم بود (این نمایشگاه از 22 تا 25 فوریه برگزار می‌شود). با این اوصاف فعلا حدود شش ماه تا زمان معرفی اکسپریا Z5 اولترا زمان باقی مانده است و در این مدت نیز بدون شک اطلاعات بسیاری در این خصوص منتشر خواهد شد.

2 در مورد “شایعه: 6 ماه دیگر اکسپریا Z5 اولترا با نمایشگر 4K معرفی خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH