کاهش قیمت پیش خرید سونی Z5 در انگلستان!

پایان هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی برای پیش خرید جدیدترین اسمارت فونش قیمت 910 دلار را برای نسخه 32 گیگابایتی Z5 در نظر گرفته است. همچنین نسخه 32 گیگابایتی Z5 Premium نیز قیمتی در حدود 1062 دلار داشته و نهایتا Z5 Compact را با قیمت 834 دلار برای پیش خرید عرضه کرده است.

Sony-Xperia-Z5

اما پس از انتشار این اخبار و بازخوردهای گوناگون که هم مثبت و هم منفی بوده است؛ سونی تصمیم گرفت تا برای هر سه مدل خود کاهش قیمت مناسبی را اعمال کند.

هم اکنون علاقه‌مندان به این اسمارت فون‌ها در انگلستان می‌توانند برای پیش خرید Xperia Z5 با قیمت 840 دلار اقدام کنند. این یعنی کاهش 7.7 درصدی قیمت این محصول از سوی سونی.

سونی بر روی نسخه 32 گیگابایتی Xperia Z5 Premium تخفیف بیشتری اعمال کرده و با کاهش 9.4 درصدی قیمت، هزینه پیش خریدش را تا 962 دلار کاهش داده است.

اما بیشترین تخفیف سونی، بر روی فرزند کوچک این خانواده یعنی Xperia Z5 Compact اعمال شده است. این کمپانی ژاپنی با تخفیف 21 درصدی این محصول، به هوادارانش این امکان را داده تا با پرداخت 656 دلار به جای 834 دلار، این اسمارت فون را پیش خرید کنند.

توجه داشته باشید که این قیمت‌ها تنها مربوط به وب‌سایت سونی در کشور انگلستان است و ممکن است که این تخفیف‌های جذاب، در مناطق دیگر ارایه نشود! البته شاید هنوز هم برخی از کاربران معتقد باشند که این قیمت‌ها حتی پس از تخفیف نیز بالاست که در نوع خود محترم است.

9 در مورد “کاهش قیمت پیش خرید سونی Z5 در انگلستان!”

  1. با وجود پیش فروش فوق العاده اپل فروش نرفتن این اسمارت فون کاملا چیز عادیه!با قیمت تخفیفی هم ارزش خرید ندارن!

  2. سارا نیازی

    سامسونگ گوشی هوشمند 7 میلیاردی هم تولید کنه همه می خرن چون با کیفیت هست و تمام عیار و با مشخصات واقعی. حالا سونی گوشی 2 میلیونی به بازار می خواد عرضه کنه همه شکایت کردن خخخ. چدن بی کیفیت و غیر واقعی هست. متاسفم سونی تو تو همون پلی استیشن فعالیت کنی سنگین تری . تو رو چه به گوشی هوشمند آن هم پرچم دار!!!!!!!!!! واقعا متاسفم برای این کمپانی.

  3. یکم کلا محصولاتش گرونه خب ملت میرن تلفنای دیگه میخرن وقتی که اس 6 با قیمت یکو پونصده خب کی دو ملیون میده برای زد 5؟
    کاهش قیمت بهترین راهکاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH