در سه ماه چهارم 2015 حدود 80 میلیون آی‌فون به فروش خواهد رسید!

تا معرفی نسل جدید آیفون‌های اپل تنها چند ساعت باقی مانده و خبرهای مرتبط با آن، تمامی ندارند. طبق اعلام زنجیره تامین آی‌فون در تایوان، پرچم‌داران جدید اپل در سه ماه آخر سال 2015 میلادی، فروش رویایی را تجربه خواهند کرد.iphone-6s7طبق این خبر، انتظار می‌رود که در سه ماهه آخر 2015، فروشی معادل با 70 الی 80 میلیون دستگاه آی‌فون را شاهد باشیم (این در حالی است که نسل پیشین پرچم‌داران اپل، یعنی آی‌فون 6 پلاس و آیفون 6 در همین بازه زمانی،حدود 74.5 میلیون فروش داشتند). البته، این موضوع را نیز باید گفت که برآوردهای انجام شده بر مبنای سفارشاتی است که اپل به تامین‌کنندگان قطعات محصولاتش داده است.

شرکت اپل امشب آی‌فون‌های جدید خود را با نام‌های آی‌فون 6S و آی‌فون 6S پلاس معرفی خواهد کرد. هر دو پرچم‌دار، ارتقاهای خوبی نسبت به نسل پیشین داشته‌اند که از جمله آن‌ها، می‌شود به چیپ‌ست قدرتمند A9، رم 2 گیگابایتی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، فناوری فورس‌تاچ و یک باتری با ظرفیت بیشتر اشاره کرد. در کنار موارد مذکور، در نسل جدید آی‌فون‌های اپل، شاهد اضافه شدن رنگ مسی، افزایش رزولوشن نمایشگر، بهره‌گیری از آلومینیم سخت‌تر 7000 (برای جلوگیری از خم شدن) نیز خواهیم بود.

برای سه ماه پیش رو، انتظار می‌رود در حدود 45 تا 50 میلیون از آی‌فون‌های جدید به فروش برود که این میزان در آخرین روزهای سال جاری و با شروع سال جدید میلادی افزایش نیز خواهد یافت. باید منتظر ماند و دید که آیا اپل می‌تواند فروشی معادل با رقم پیش‌بینی شده داشته باشد یا خیر! نظر شما چیست؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH