Watch OS2 توسط اپل معرفی شد

Watch OS

دقایقی پیش و در طی کنفرانس‌اپل تیم‌کوک مدیرعامل اپل از نسخه جدید سیستم‌عامل ساعت هوشمند اپل یعنی Watch OS رونمایی کرد.

در ابتدای مراسم تیم‌کوک توضیحاتی را در رابطه با این ساعت هوشمند بیان کرد و تعداد اپلیکیشن‌های موجود برای این ساعت هوشمند را بیش از 10هزار مورد عنوان نمود که رقمی قابل توجه است. در ادامه از قابلیت‌های جدید این ساعت در این نسخه از سیستم‌عامل معرفی شد که مهم‌ترین آنها اپلیکیشن AirStrip است که ویژگی‌های بسیار مفیدی را برای کنترل وضعیت سلامتی کاربران در اختیار شما می‌گذارد. به گفته Jeff Williams اپل سرمایه‌گذاری بسیاری را روی این برنامه انجام داده است که البته از خروجی آن بسیار راضی است.

AirStrip2

ایر‌استریپ می‌تواند دستیار خوبی برای پزشکان باشد چون به وسیله این اپلیکیشن تمامی فعالیت‌ها حیاتی کاربر ثبت می‌شوند و به‌صورت کامل آنالیز می‌گردند، البته قابلیت جالب این اپلیکیشن این است که در آن شما می‌توانید صدای ضربان قلب خودتان را نیز بشنوید. البته تغییرات نسخه جدید Watch OS تنها به این برنامه محدود نمی‌شود بلکه اپل در این نسخه از Watch OS مسنجر فیس‌بوک را نیز به ساعت خود افزوده است که می‌تواند خبر خوبی برای کاربران این شبکه‌اجتماعی باشد.

AirStrip

از دیگر نکات بهبود یافته در این نسخه از Watch OS می‌توان به سیستم مسریابی آن اشاره کرد، حال این سیستم آنقدر پیشرفت کرده است که شما حتی می‌توانید ساعت پرواز خود را از روی ساعت‌هوشمند پیدا کنید.

بنابر گفته تیم‌کوک ساعت هوشمند اپل توانسته‌است رضایت 97درصدی کاربران را جلب کند که رقم بسیار عالی و قابل توجهی است. در ادامه مراسم از بندهای جدید ساعت‌های هوشمند اپل نیز رونمایی شد که از رنگ‌بندی‌های متنوعی استفاده شده است. نخستین بند رونمایی شده بندی چرمی است که طراحی بسیار جالبی دارد و برای گرانترین نسخه اپل‌واچ در دسترس قرار می‌گیرد، نسخه ارزان اپل‌واچ نیز از بندهای جدید بی‌بهره نیست و تعدادی بند با رنگ‌بندی مختلف و متنوع برای این ساعت در نظر گرفته‌شده‌ است.

iwatch-ex

iWatch-ch iWatch2

بنابر اعلام اپل کاربران ساعت‌هوشمند اپل می‌توانند از 16سپتامبر به‌روزرسانی را دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH