تصویر تازه‌ای از Droid Turbo 2 موتورولا منتشر شد!

droid-turbo-2

در حالی‌که Moto X Style (با نام مستعار Moto X Pure) و Moto X Play گوشی‌های استثنایی هستند، شایعاتی به‌گوش می‌رسد که نشان می‌دهد موتورولا، پرچم‌دار گران‌قیمتی را در سال آینده میلادی عرضه خواهد کرد.

گفته می‌شود این گوشی در بازارهای بین‌المللی، با نام Moto X Bounce یا Moto X Force ارایه خواهد شد. در آمریکا نیز به‌احتمال زیاد این مدل در انحصار اپراتور Verizon با نام Droid Turbo 2 معرفی می‌شود. پیش‌تر، رندرهایی از این پرچم‌دار گران‌قیمت منتشر شد اما به‌تازگی، تصویری منتشر شده است که Droid Turbo 2 را با برند Verizon نشان می‌دهد.

البته در تصویر منتشرشده چیز تازه‌ای وجود ندارد و فقط نام Droid Turbo 2 را برای آن تایید می‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لوگوی Verizon بین بلندگوهای جلویی قرار گرفته است. در پشت این گوشی، لوگوی “Droid” به‌چشم می‌خورد و هیچ نشانی از Verizon مشخص نیست. با این‌حال، تیک قسمت جلویی گوشی، کمی عجیب و غریب است و برند آن، هنوز نامشخص جلوه می‌کند.

چه انتظاراتی می‌توان از Droid Turbo 2 داشت؟

براساس گزارشات منتشرشده قبلی از Moto Bounce یا Moto Force، این مدل از مشخصات فنی نسبتا مناسبی نظیر یک SOC اسنپ‌دراگون 810 کوالکام، 3 گیگابایت رم، نمایشگر 5.43 اینچی با وضوح QHD بهره می‌‎برد. انتظار می‌رود Moto Force در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شود. دوربین پشتی براساس شایعات همانند Moto X استایل، 21 مگاپیکسلی خواهد بود و یک باتری 3760 میلی‌آمپری، وظیفه تامین انرژی این گوشی را برعهده دارد. تصور می‌شود Moto Bounce، نشکن باشد. بنابراین باید امتیاز MIL-SD را کسب نموده و براساس یک طراحی بادوام، شکل گرفته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH