3 فایل‌ منیجر محبوب برای اندروید!

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت و ویژگی‌های اصلی سیستم‌عامل اندروید در مقایسه با رقبا، منبع‌باز بودن آن است. این، یکی از ویژگی‌های غنی اندروید است و باعث انعطاف‌پذیری بی‌سابقه این سیستم‌عامل می‌شود. به‌همین دلیل، اندروید گوگل توانسته به‌بخشی از زندگی رومزه بسیاری از کاربران تبدیل شود.

یکی از مزایای اصلی که این سیستم‌عامل فراهم می‌کند، دسترسی ساده به فایل‌های سیستمی آن است که باعث می‌شود تا شما به‌بسیاری از فایل‌ها و پوشه‌های ذخیره‌ شده در گوشی خود دسترسی داشته باشید. به‌علاوه با روت‌بودن گوشی، می‌توانید محدوده دسترسی خود را افزایش داده و حتی فایل‌های سیستمی نظیر بوت‌اسکرین و Bloatware‌ها را نیز کنترل نمایید.

تعداد بسیار زیاد و چشم‌گیری برنامه مدیریت فایل در گوگل‌پلی وجود دارد که اجازه می‌دهد فایل‌های موجود در حافظه گوشی خود را مدیریت کرده و به‌آن‌ها دسترسی داشته باشید. در واقع برنامه‌های مدیریت فایل بی‌شماری در گوگل‌پلی وجود دارد که باعث سردرگمی کاربران می‌شود؛ کدامیک بهترین است؟ برای پاسخ و معرفی 3 فایل‌منیجر محبوب با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

1- Solid Explorer

Solid-Explorer

این فایل‌منیجر، تجسم کاملی از قدرت و طراحی است. رابط‌کاربری، پس از معرفی طراحی گوگل متریال، باز‌طراحی شده است و افرادی که به‌طراحی جدید گوگل علاقه‌ دارند، از کار با این نرم‌افزار احساس راحتی خواهند کرد. شما همچنین می‌توانید رابط‌کاربری را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف باتوجه به‌سلیقه‌تان، شخصی‌سازی نمایید. قابلیت انتخاب آیکون‌‌ پک‌ها نیز وجود دارد.

پلاگین‌های بسیاری برای Solid Explorer وجود دارد؛ شما می‌توانید ماژول‌های casting ،FTP و USB OTG را برای این برنامه دانلود نمایید. با این‌حال، نسخه‌ مجانی آن با محدودیت زمانی در استفاده مواجه است. پس از 14 روز استفاده، Solid Explorer از شما می‌خواهد که آن‌را خریداری کنید. با این‌حال، اگر نظر ما را درباره این برنامه بپرسید، پیشنهاد می‌کنیم حتما برنامه را خریداری نمایید!

bazar-logo

2- ES File Explorer

ES-File-Explorer

یکی دیگر از فایل‌‌منیجرهای محبوب میان نرم‌افزارهای مدیریت فایلی که تابه‌حال برای سیستم‌عامل اندروید ارایه شده، ES File Explorer است. این نرم‌افزار، ویژگی‌های پیشرفته و قابل‌توجه‌ای دارد که آن را از رقبای اندرویدی خود متمایز کرده است. برای مثال، این برنامه با یک اکسپلورر چندرسانه‌ای، فضای ابری، مدیریت از راه‌دور برنامه‌ها که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را از یک رایانه با شبکه یکسان با شبکه گوشی و یا تبلت خود مدیریت نمایید، سرور FTP، پشتیبانی از فایل‌هایی با فرمت ZIP/RAR، ابزار پشتیبان‌گیری بدون نیاز به‌ روت‌بودن گوشی یا تبلت، سطل‌زباله داخلی، توانایی دسترسی به‌پوشه‌های سیستمی اندروید و بسیاری از امکانات دیگر که این برنامه را به‌یک برنامه کاربردی مبدل ساخته است.

bazar-logo

3- Astro File Manager

Astro-File-Manager

یکی‌دیگر از برنامه‌های جالب مدیریت‌فایل برای اندروید، نرم‌افزار سبک Astro File Manager است. برخی از ویژگی‌های مهم‌تر آن، شامل موارد زیر می‌شود: سازماندهی، نمایش و مدیریت برروی فایل‌هایی نظیر فیلم، تصویر و …، پشتیبان‌گیر داخلی، پیدا کردن فایل‌ها به‌آسانی و ویرایشگر اختصاصی متن برای ویرایش فایل‎‌‌های متنی.

bazar-logo

3 در مورد “3 فایل‌ منیجر محبوب برای اندروید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH