رندرهای جدیدی از لومیا 550 منتشر شد!

در 6 اکتبر، مایکروسافت کنفرانس مختص به خود را برگزار خواهد کرد که در آن، باید شاهد معرفی پرچم‌داران این کمپانی با نام‌های لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال و چندین میان‌رده‌ باشیم. یکی از میان‌رده‌هایی که معرفی خواهد شد، لومیا 550 نام دارد و امروز، رندرهای جدیدی از آن منتشر شد. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.Microsoft-Lumia-550

طبق رندرها که از سوی منابع نزدیک به مایکروسافت منتشر شده، لومیا 550 مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 210 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از LTE، دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی و دوربین عقب 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

نمایشگر این محصول نیز 4.7 اینچ بوده و رزولوشنی معادل 1280×720 پیکسل را داراست. طراحی این گوشی به لومیا 540 بسیار شبیه است و از همان زبان طراحی لومیاهای مایکروسافت الهام گرفته است. همچنین ویندوز 10 موبایل نیز، سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول خواهد بود.

این محصول، در دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت با رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید در روز چهاردهم مهرماه معرفی خواهد شد و چندی بعد، عرضه جهانی آن آغاز می‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH