همراه ایرانی (شماره ۳۵)

از آنجایی‌که همراه ایرانی و آی‌تی‌رسان مدتی است که به یکدیگر پیوسته‌اند، بر آن شدیم تا پی‌دی‌اف جدید این شماره از ماهنامه را که حاوی مطالبی بسیار جذاب و خواندنی به همراه صفحه آرایی و گرافیک حرفه‌ای است را برای شما قرار دهیم. البته از آنجایی‌که تولید یک ماهنامه حرفه‌ای، هزینه‌های زیادی هم دارد، پس به ناچار مبلغ کوچکی (هزار تومان) را برای دانلود آن در نظر گرفتیم (ما را ببخشید!).

همراه ایرانی یک مجله با سه عنوان متفاوت و جذاب همراه دیجیتالی، همراه خانگی و همراه سواری است. از خواندن آن پشیمان نمی‌شوید!

ویژگی‌ها

یک مجله با سه عنوان جذاب و خواندنی
قیمت و مشخصات وسایل دیجیتالی، خودرو و لوازم خانگی
مطالب به روز و بررسی‌های اختصاصی
ویژگی خاص: یک مجله بخرید، سه مجله ببرید! این ماهنامه دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که پس از خریدن، متوجه آن خواهید شد.
مجله در قطعی متفاوت و جذاب

17 در مورد “همراه ایرانی (شماره ۳۵)”

  1. سلام

    کار فرهنگی کردن در این اوضاع نامطلوب اقتصادی واقعا دل شیر میخواد، بهتون آفرین و خسته نباشید میگم برای این کار.

  2. با سلام
    من مجله شمارو خریدم. مطالبش خوب بود و بنظرم از خیلی از مجله های تو بازار بهتر بود.ولی مگه شما نمیگید که مجله چاپیه.پس چرا من این مجله رو تا حالا تو هیچ روزنامه فروشی ندیدم!
    با تشکر

    1. پیمان گل‌کار

      توزیع مجله محدود به مناطق خاص و شهرهای محدودی است دوست عزیز
      برای داشتن مجله چاپی، می‌توانید مشترک ماهنامه نیز بشوید

  3. هزار تومن پولی نیست ولی تمام این مطالب تو سایتهای معتبر تر هم هست -مجانی -ولی شما بخاطر یه معرفی اونم ساده که تو شبکه هفت شد اونم در حد چند سوال و پیگیری شما از تکنولوژی اومدین های و هوووووی که ما جهانی شدیم ما اینیم و انیم و پولی بابت مجلات چند وقت دیگم برا ورود پول میخوایین -درسته وبم هزینه داره ولی شما هنوز چیزی نشده …………معتبر تر از وب شمام هست -asandwonload-zoomit.ir-pcwar.com-khabar.itوووووووووووووو

    1. پیمان گل‌کار

      ابتدا جا داره از اینکه نظرتان را صادقانه با ما در میان گذاشتید تشکر کنم
      خدمتتان هم عرض کنم که ما هیچ ادعایی نداریم، همه این سایت‌هایی هم که فرمودین از ما بزرگ‌تر و قدیمی‌تر هستند و بحث جهانی شدن و تبلیغات مواردی هستند که شما به اشتباه تصور فرمودین در نحوه کار ما تاثیری داشته است.
      اگر هم دقت کرده باشین، مجله الکترونیکی خود سایت به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیره و دلیل پولی بودن همراه ایرانی بحث کاملا متفاوتی است و شاید باور نکنید که از این راه ما به دنبال کسب درآمد نیستیم زیرا هزینه‌های جاری یک مجله چاپی (آن هم با کیفیت چاپ این مجله) به قدری است که این درآمدها اصلا به حساب نمی‌آید! دریافت این مبلغ (به قول خودتان اندک) تنها برای جلوگیری از زایل شدن حق افرادی است که با پرداخت پول و یا اشتراک ان را تهیه می‌کنند.
      ما در آی‌تی رسان هیچ ادعای گزافی نداریم و تنها هدفمان اطلاع رسانی صحیح در حوزه آی‌تی است

    1. پیمان گل‌کار

      قیمت‌ها پرت نیست عزیز، جدول قیمتی مجله زمانی تنظیم شده که بازار در اوج دلار گران و نوسانات قرار داشت و اکنون که کمی ثبات بازگشته، به نظر عجیب می‌رسد!

    2. به هر حال مجله قرار راهی باشه واسه عزیزانی که علاقه به تک دارن اما دسترسی به نت ندارن یا کمتر دارن.
      پس فکر نمیکنم اشکالی داشته باشه که برخی از مطالب با مطالب درج شده توی سایت یکسان باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH