این ربات در صف خرید آی‌فون 6s است

بعد از این‌که اپل از پرچم‌دار جدیدش، آی‌فون 6s رونمایی کرد، پیش‌فروشش آغاز شده و به‌زودی شاهد عرضه‌ جهانی این محصول در کشورهای مختلف خواهیم بود. استرالیا یکی از اولین کشورهایی است که آی‌فون‌ها در آن عرضه می‌شوند و در این بین، اتفاق جالبی در میان صف خریداران آی‌فون 6s در این کشور افتاده است؛ آن هم وجود رباتی در صف انتظار برای خرید پرچم‌دار اپل!

lindsay

لوسی کلی، فردی است که با ساخت رباتی با نام خود، در صف خریداران آی‌فون 6s قرار گرفته است. این ربات متشکل از یک آی‌پد و پایه است و در محل عرضه دستگاه حضور فیزیکی دارد. لوسی با این اختراعش، خیلی سریع در سطح جهانی خبر ساز شد و عده‌ای از هوشش تعریف می‌کنند و عده‌ای از تنبلی‌اش لب به سخن می‌گشایند!

در ساعت 5 صبح اولین روز پیش‌فروش دستگاه در سیدنی، لوسی به اپل استور مراجعه کرد و به‌عنوان پنجمین نفر در صف خرید قرار گرفت. ساعتی بعد، وی توانست رباتش را بر روی صحنه بیاورد تا با وجود عدم حضور فیزیکی وی، رباتش در صف وجود داشته باشد. البته این ربات، در شب و زمانی که باران می‌بارد، برای مدت اندکی به چادری که برای او تهیه شده پناه می‌برد و در این مدت، خود را نیز شارژ می‌کند تا بتواند در روز، به طور دائم در صف باشد و در زمان مقرر آی‌فون را تحویل بگیرد.

جالب است بدانید لوسی کلی، از شرکتی که در آن کار می‌کند (شرکت Atomic 212) نیز کمک گرفته است تا شاهد عملکرد دقیق و بدون ایراد ربات باشیم (بخشی از این شرکت در تولید ربات فعالیت دارد). وی در رابطه با این ربات می‌گوید: من قصد داشتم از اولین خریداران آی‌فون باشم ولی به دلیل کارهایم نمی‌توانستم دو روز در صف باشم، بنابراین شرکت به من کمک کرد تا این ربات را برای این کار آماده‌سازی کنم و از این موضوع نیز بسیار خوشحال هستم.lucy3لوسی، پنجمین خریدار آی‌فون جدید و اولین رباتی است که به عنوان خریداری آی‌فون (و بهتر است بگوییم اولین ربات خریدار موبایل) شناخته می‌شود.

1 در مورد “این ربات در صف خرید آی‌فون 6s است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH