مشخصات سامسونگ گلکسی O7 را ببینید

ماه گذشته، شایعاتی مبنی بر راه اندازی خط تولید جدید سری گلکسی سامسونگ منتشر شد و کمی بعد نیز اخباری در خصوص همکاری سامسونگ با یک شرکت واسط جهت خط تولید سری Galaxy O در رسانه‌ها بیان گردید. یکی از این اسمارت فون‌ها که با نام تجاری O7 یا SM-G600x قرار است عرضه شود، پیش از این در AnTuTu ظاهر شد و بنچمارک تقریبی‌ آن مشخص شده بود. حال این بار در وب سایت GFXBench که بازهم نرم افزاری جهت ثبت بنچمارک گرافیکی اسمارت فون هاست، مشخصات کامل این گوشی منتشر شده است.

Samsung-Galaxy-O7-Mega-ON-GFXBench

این تصویر نشان می‌دهد که O7 با وضوح HD عرضه و از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 410 با رابط گرافیکی Aderno 306 بهره می‌برد. این میان رده تنها از یک و نیم گیگابایت رم استفاده کرده و 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی دارد. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل قدرت داشته و دوربین دوم آن نیز 5 مگاپیکسلی است.

جالب است بدانید که در این تصویر، سایز صفحه نمایش دو مدل ثبت شده است. یک فبلت 5.8 اینچی و دیگری اسمارت فونی 5 اینچی! به احتمال بسیار زیاد یکی از این دو سایز مربوط به گلکسی O5 است!

اگر عرضه این محصول در دو نسخه واقعیت داشته باشد، باید کمی به حال سامسونگ تاسف خورد. چون وجود یک میان رده با صفحه نمایش 5 اینچ کافی است و دیگر چه نیازی به عرضه یک فبلت غول پیکر با این مشخصات ساده و ضعیف وجود دارد؟

البته باید دید برنامه‌های بعدی سامسونگ برای سری جدیدش چیست! شاید آن‌ها بخواهند کمی هوادارانشان را سورپرایز کنند! این‌طور نیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH