شش سال قبل در چنین ماهی ال‌جی BL40 New Chocolate معرفی شد

حدود شش سال پیش بود که کمپانی ال‌جی در چنین ماهی یک تلفن همراه با ظاهر خاص را معرفی کرد که BL40 New Chocolate نامیده می‌شد و از لحاظ ظاهری نیز شباهتی به یک تکه شکلات داشت. صفحه نمایش 4 اینچی این دستگاه قادر بود تا نسبت تصویر 21:9 را ارایه دهد.

LG-New-Chocolate-BL40-3

بر روی این محصول رابط کاربری اختصاصی ال‌جی با نام S-Class 3D اجرا می‌شد و این همان رابط کاربری است که ال‌جی ARENA نیز از آن استفاده می‌کرد. این رابط کاربری به گوشی امکان این را می‌داد که اپلیکیشن‌ها را به چهار دسته ویجت‌ها، مخاطبین، مرورگر و میان‌بر‌ها تقسیم کند.

LG-New-Chocolate-BL40-15

ابعاد این محصول 128 در 51 در 10.9 میلی‌متر بود و صفحه نمایش 4 اینچی آن نیز می‌توانست وضوح 345 در 800 پیکسل را ارایه دهد. تراکم پیکسلی این نمایشگر نیز 218ppi بود که دستگاه از یک حافظه رم 256 مگابایتی بهره می‌برد و 1 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده بود و البته کاربران می‌توانستند حافظه این دستگاه را از طریق کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت افزایش دهند. در بخش پشتی BL40 New Chocolate یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته بود و یک باتری 1000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کرد.

lg-bl40-2

مرورگر HTML این گوشی امکان pinch-to-zoom را به دستگاه می‌داد و البته فرآیند زوم نیز روان صورت نمی‌گرفت. البته در حقیقت نمایشگر این دستگاه یک تجربه کاربری نرم را در اختیار افراد قرار نمی‌داد. یکی دیگر از قابلیت‌های این تلفن همراه امکان تایپ به صورت افقی بود و به لطف طراحی دستگاه تایپ کردن افقی در این نمایشگر، یک کیبورد بزرگ را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

در این شش سالی که ال‌جی BL40 New Chocolate معرفی شد کمپانی کره‌ای ال‌جی نیز در کنار سایر شرکت‌ها محصولات بسیار بهتری را عرضه کرده است که پرچم‌دار تمام آن‌ها نیز ال‌جی G4 نام دارد. نظر شما در خصوص فرآیند رشد ال‌جی چیست؟

1 در مورد “شش سال قبل در چنین ماهی ال‌جی BL40 New Chocolate معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH