گوشی‌های هوشمند لیگو به صورت رسمی وارد ایران شد

Leagoo2

شب گذشته و در سمیناری که در هتل پارسیان اوین تهران برگزار گردید، شرکت جهان الکترونیک از برند موبایل لیگو در کشور رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم، محمود شهریاری، مجری برنامه در ارتباط با جهان الکترونیک گفت: به تازگی هولدینگ بزرگ نیک الکترونیگ زیر نظر جهان الکترونیک مشغول به فعالیت شده که در زمینه تولید قطعات و صنایع مربوط به آی‌تی، موبایل، تبلت، هارد و حتی پاور بانک‌ها و مودم‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت امروز می‌خواهد تا برند جهانی و پر آوازه لیگو را معرفی کند.

Leagoo7

هدف نیک الکترونیک بر سه اصل کیفیت، تنوع و قیمت مناسب استوار است. همچنین لیگو می‌خواهد بر این سه اصل گوشی عرضه کند و خاصیت تمام گوشی‌هایی که در سطح جهانی هستند را داشته و قیمت خوبی هم به همراهش باشد تا همه قشری بتوانند از آن استفاده کنند. لیگو به ۳۰ کشور جهان از جمله سراسر اروپا صادرات دارد که به حدی این میزان از صادرات به اروپا زیاد است که فقط یک خط تولید خودش را به اروپا اختصاص داده و در آسیا نیز با مالزی همکاری خوبی داشته است.

ما افتخار تامین بوردهای برخی از خودروهای آلمان مثل بی‌ام‌و و آئودی را داشتیم. از پارسال با تغییر فضای سیاسی و جهانی و نگرش خوب نسبت به ایران، صادرات‌مان به سوییس شروع شد که همچنان ادامه دارد.

پس از این صحبت‌ها، شهریاری از مهدی افلاطونیان، مدیر عامل هولدینگ گروه جهان الکترونیک دعوت کرد تا برای ایراد سخنرانی بر روی صحنه بیاید.

وی در ابتدای سخنانش گفت که قصد دارد تا گزارشی را ارایه دهد و افزود: مجموعه جهان الکترونیک فعالیت خودش را در صنایع مختلفی عرضه می‌کند. افتخار خدمت به صنعت ایران را بیش از ۱۵ سال است که داریم و اکنون در صدر تامین کنندگان کالای بیش از ۲۰۰ کارخانه کشور هستیم. بردهای الکترونیک مهم‌ترین قطعه در تجهیزات است که با آن سر و کار داریم. ما افتخار این را داریم که همراه شما در زندگی شخصی، اجتماعی و فرهنگی‌تان هستیم.

Leagoo8

همچنین ما افتخار تامین بوردهای برخی از خودروهای آلمان مثل بی‌ام‌و و آئودی را داشتیم. از پارسال با تغییر فضای سیاسی و جهانی و نگرش خوب نسبت به ایران، صادرات‌مان به سوییس شروع شد که همچنان ادامه دارد. و افتخار دیگر ما در امسال، کسب عنوان شرکت دانش بنیان در کشور است.

همکاران من کالای تولیدی خودشان را با استداندارد آلمان و قیمت چین می‌فروشند، چیزی که ما سه سال پیش هم تصورش برایمان سخت و غیر ممکن بود اما امروز محقق شده است.

هدف و آرمان ما این است که بزرگ‌ترین تامین کننده صنایع برق و الکترونیک کشور باشیم و ماموریت خودمان را بهبود کیفیت و زندگی مردم می‌دانیم.

مشتری امروزی هم زود می‌خواهد، هم خوب می‌خواهد و هم ارزان! اگر هر مجموعه‌ای توان ترکیب این سه گزینه را داشت، قطعا آینده خوبی پیش روی دارد. خوشبختانه مجموعه جهان الکترونیک موفق شده تا این سه پاردایم را ترکیب و تناقض را به تفاهم تبدیل کند.

همکاران من کالای تولیدی خودشان را با استداندارد آلمان و قیمت چین می‌فروشند، چیزی که ما سه سال پیش هم تصورش برایمان سخت و غیر ممکن بود اما امروز محقق شده است. مطمئن باشید مشتری سوئیسی، جنس ما را یک سنت هم از چین گران‌تر نمی‌خرد.

از پروژه‌های ملی که افتخار حضور را در آن داشتیم، تولید بردهای شبکه مخابراتی کشور تحت لیسانس NEC ‌ژاپن است و تنها شرکتی که توانست استانداردهای سخت ژاپنی‌ها را پاس کند، جهان الکترونیک بود. تولید بخش گسترده‌ای از شبکه مخابرات کشور تحت نظارت زیمنس آلمان، تولید بردهای شبکه مخابراتی کشور تحت لایسنس آلکاتل فرانسه و… از دیگر فعالیت‌های جهان الکترونیک است.

با رویکرد تغییر الگوی بیزینس، کسب و کار و خدمات پس از فروش، مجموعه نیک الکترونیک کار خودش را شروع کرد.

برخی از افتخاراتی که در پرونده ما بعد از خدمت‌گذاری به مردم ثبت شده است، کسب عنوان واحد نمونه کشوری و واحد برگزیده اجرای تور تعالی و صادرات به اروپا، کانادا و آمریکا است که طی بالغ بر ۱۰ سال انجام پذیرفته و نشان از پتانسیل جوانان و فارغ التحصیلان ایرانی دارد.

حال بایستی پرسید که نیک الکترونیک برای چه آمد؟ مردمی که می‌توانند صادرات کنند آیا شایسته ارایه خدمات و کالاهای بهتر نیستند؟ با رویکرد تغییر الگوی بیزینس، کسب و کار و خدمات پس از فروش، مجموعه نیک الکترونیک کار خودش را شروع کرد. رویکرد ما محصولات آی‌تی مصرفی است. در گام اول موبایل‌های هوشمند و پس از آن سایر بخش‌ها توسعه خواهد یافت.

هدف ما این است که در ایران، در بین ۳ برند نخست باشیم. حال مزایای ما چیست؟ فروش آنلاین و آفلاین با دسترسی آسان، سیستم ارتباط با مشتری به صورت پویا، به کار گیری الگوی تیمی جوان، قوی و باانگیزه، همکاری با برندهای معتبر، ‌دانش و مهارت در ایجاد ارتباط بین نیاز مشتریان و تامین کنندگان و همچنین ‌جایگاه جهان الکترونیک در صنعت آی‌تی کشور که به این امر بسیار کمک می‌کند.

لیگو برندی است که قصد دارد سبک زندگی هوشمند را به تمام خانواده‌ها هدیه دهد؛ همیشه سعی داشته تا تمرکز خود را بر طراحی‌های بی‌نقص بگذارد و دارای بیشترین سرعت رشد در خارج شده است.

ما بر آن هستیم که بین ذائقه بازار و خطوط تولید، ارتباطی مدون و سیستماتیک ایجاد کنیم و آنچه که باید و لازم است، ‌تولید بشود.

در فاز اول ما گوشی‌های هوشمند شرکت لیگو را داریم. حال چرا لیگو انتخاب شد؟ ما در این ارتباط بسیار کنکاش و بررسی کردیم. از بازرس‌های حرفه‌ای استفاده کرده و شرکت‌های مختلفی را بررسی کردیم که منجر به انتخاب برند لیگو شد. هم‌زمان شرکت اسمارت اونیکس نیز به همراه لیگو انتخاب شد. در گام اول، تلفن هوشمند، تبلت و پاور بانک را عرضه کردیم و بر آن هستیم تا سبد کالایی خودمان را به تدریج گسترده‌تر کنیم.

لیگو برندی است که قصد دارد سبک زندگی هوشمند را به تمام خانواده‌ها هدیه دهد؛ همیشه سعی داشته تا تمرکز خود را بر طراحی‌های بی‌نقص بگذارد و دارای بیشترین سرعت رشد در خارج شده است. مرکز اصلی توسعه این شرکت در شانگهای قرار دارد. لیگو می‌خواهد در بین ۱۰ برند مطرح دنیا و ۵ برنده اول چین باشد.

پس از افلاطونیان، نوبت به پارکر، مدیر عامل لیگو در جهان رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد: گروه OTEDA دارای پنچ شاخه است که لیگو یکی از این شاخه‌ها بوده که برای فروش اسمارت‌ُون فعالیت می‌کند.

Leagoo9

در سال گذشته موبایل‌های نسل سوم را به بازار عرضه کردیم، در ابتدای ۲۰۱۵ نسل چهارم ارایه شد و در حال حاضر گجت‌های هوشمند مثل ساعت‌ها و دستبندها را وارد مارکت نمودیم. در آینده هم به سوی محصولاتی که در ارتباط با خانه‌های هوشمند است، پیش می‌رویم.

لیگو یک برند موبایل جهانی است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده اما علی‌رغم جدید بودن،‌ تجربه OTEDA را در پشت سر خود دارد و خودش را یک برند جهانی می‌داند که هیچ محصولی را در کشور چین به فروش نمی‌رساند.

ما شرکای تجاری زیادی در سطح دنیا داریم؛ از جمله اپراتورهای موبایل مثل ارنج در اروپا، سونی برای دوربین و IDI در تامین نمایشگر که برای اپل هم این کار را انجام می‌دهد. از شبکه فروش تسکو که مرکز فروش انواع محصولات در اروپا است یا مدیا مارکت که بزرگ‌ترین فروشگاه مخصوص محصولات الکترونیک در اروپا است نیز استفاده می‌کنیم.

لیگو یک برند موبایل جهانی است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده اما علی‌رغم جدید بودن،‌ تجربه OTEDA را در پشت سر خود دارد و خودش را یک برند جهانی می‌داند که هیچ محصولی را در کشور چین به فروش نمی‌رساند. جایگاه لیگو در زندگی ما یک انتخاب عالی برای زندگی هوشمند است. طراحی، روح برند لیگو، کیفیت، حیات برند لیگو و سرویس، انرژی و نیروی حرکتی لیگو است.

از مزایای رقابتی لیگو، انعطاف پذیری در ارتباط با کار کردن با شرکا است و قوت خودمان را در بازاریابی و تبلیغات می‌دانیم که مثلا در ایران، در اتوبوس‌های شهری و بیلوردها و شرکت در نمایشگاه‌ها فعالیت داریم. همچنین متخصصین خودمان را هم به ایران می‌فرستیم. رویکردی که در رابطه با بیزینس و فروش خودمان داریم، ‌این است که در هر کشور با یک نماینده انحصاری کار می‌کنیم و به دنبال چند نماینده نیستیم. یک تیم جوان، باانرژی و سختکوش در لیگو وجود دارد؛ همچنین کارخانه لیگو در شنزن چین با ۱۲۰۰ متر مربع قرار دارد که از شما دعوت می‌کنم برای بازدید از آن تشریف بیاورید!

در ارتباط با فروش، ‌از اواخر سال ۲۰۱۴ که فعالیت خودمان را در مالزی آغاز کردیم، ۱۰۰ هزار عدد گوشی فروختیم که در بین ۱۰ برند اول مالزی هستیم و ۳۶۰ توزیع کننده در ۱۳ ناحیه مالزی تاسیس کردیم که برای هر ۱۳ منطقه، خدمات پس از فروش مجزایی را در نظر گرفتیم.

چشم انداز ما در شرکت نیک الکترونیک این است که تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، حداقل ۱.۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشیم و به رتبه ۳ برند نخست در بازار ایران برسیم.

دو کشور دیگر را لیگو به عنوان کشور هدف خودش در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها هنگ کنگ است که هدف بازار آسیای شرقی بوده و امارات متحده عربی،‌ دومین مقصد ماست. ایران هم یک بازار بسیار مهم برای لیگو است و می خواهیم سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در آن بکنیم که برای ما سکوی پرتاب و ارتقا شود.

پس از پارکر، سلطانی، مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش نیک الکترونیک برای سخنرانی بر روی صحنه آمد و گفت: الزاما کسب و کارهایی می‌توانند ادامه دهند که تغییر و تفاوت ایجاد کنند. چشم انداز ما در شرکت نیک الکترونیک این است که تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، حداقل ۱.۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشیم و به رتبه ۳ برند نخست در بازار ایران برسیم.

Leagoo11

روش‌های فروش ما در نیک الکترونیک به سه روش است، آنلاین، آفلاین و سازمانی.

در بخش آنلاین، بست نیک و سایر فروشگاه‌های معتبر آنلاین را داریم که شعار فروشگاه آنلاین بست نیک، لذت یک خرید نیک است. ما در تهران و بخش آفلاین سه فروشگاه داریم. در قسمت مرکزی: چارسو، غرب: بوستان و در شرق: فروشگاه گلبرگ به همراه ۵۰ فروشگاه معتبر دیگر در سراسر شهر. همچنین با انتخاب نمایندگان معتبر در بخش فروش سازمانی کار می‌کنیم.

رسالت ما پاسخی به چرایی سرویس است و خدمات پس از سرویس را ما می‌خواهیم به صفر برسانیم. ما در واقع در نیک الکترونیک با نگرش کیفیت بالا حرکت می‌کنیم و باید کاری کنیم که کسی دلواپسی و نیازی به سرویس دستگاه خودش نداشته باشد. رویکرد و نگرش مادر شرکت نیک الکترونیک، ‌ایجاد رضایت و وفادارسازی مشتریان در ‌تولید، فروش و پس از فروش است. ما گارانتی ۱۲ ماهه برای تمامی محصولات خودمان داریم و گارانتی تعویض ۳۰ روزه برای گوشی‌های لیگو و تبلت‌های اسمارت اونیکس را نیز به همراه آن عرضه می‌کنیم.

خدمات پس از سرویس را ما می‌خواهیم به صفر برسانیم. ما در واقع در نیک الکترونیک با نگرش کیفیت بالا حرکت می‌کنیم و باید کاری کنیم که کسی دلواپسی و نیازی به سرویس دستگاه خودش نداشته باشد.

پس از سلطانی، نوبت به مومیوند برای معرفی برخی از محصولات شرکت لیگو رسید. وی در ابتدا از خصوصیات عالی پرچم‌دار لیگو و قیمت بسیار مناسب در حدود ۱ میلیون تومانی آن صحبت کرد و گفت: Elite1 سنسور اثر انگشت سه‌بعدی دارد، دارای هشت هسته واقعی با سرعت بسیار بالا و ۶۴ بیتی است که باتری کمی مصرف می‌کند. 4G را هم با سرعت بالا ساپورت کرده و سه گیگابایت حافظه پردازشی دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توانم به نمایشگر ۵ اینچ فول اچ‌دی، محافظ صفحه گوریلا گلس ۳، دوربین با لنز ۱۶ مگاپیکسلی سونی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برای اشاره کنم. ضمن اینکه دور دستگاه از فولاد ضد زنگ است که وزن بسیار کمی هم دارد.

Leagoo12

دیگر گوشی ما Elite2 است که وسط بازار ایران و حتی پایین‌تر را هدف قرار می‌دهد. این محصول دارای نمایشگر ۵.۵ اینچ اچ‌دی و ۸ هسته واقعی است که از لحاظ امکانات فلگ شیپ بوده اما از نظر قیمت،‌ میان رده است. لنز ۱۳ مگاپیکسلی آن نیز ساخت سونی است که نور محیط را خیلی خوب جذب می‌کند و تصاویر در نویز ندارند. قلب تپنده این دستگاه پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز برای هر هسته است؛ ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۲ گیگابایتی دارد. با اینکه این دستگاه ۷.۸ میلی‌متر ضخامت دارد، کاربری‌اش خیلی راحت است. باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری دارد که فقط در گوشی‌های گران قیمت دیده می‌شود و به کمک آن، می‌توانید تا ۱۶ ساعت مکالمه کرده و تا ۳۹۰ ساعت استندبای دارید.

Elite2 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچ اچ‌دی و ۸ هسته واقعی است که از لحاظ امکانات فلگ شیپ بوده اما از نظر قیمت،‌ میان رده است.

لیگو یک پوسته بر روی اندروید کشیده به نام اینترفیس لیگو که گوشی اندرویدی‌اش را از سایر مدل‌های بازار متمایز می‌کند. به عنوان مثال اگر حرف c را بر روی گوشی بکشید، دوربین بالا می‌آید، ‌اگر w را بکشید، مرورگر باز می‌شود و…

همچنین بدون آنکه صفحه را لمس نمایید، اگر دست خود را از یک یا دو میلی‌متری دستگاه رد کنید، ‌گوشی کار خواهد کرد. شما با دستکش هم می‌توانید با این گوشی کار کرده و دایره‌ای که در پایین دستگاه تعبیه شده، در سه رنگ قرمز، سبز و آبی کار می‌کند.

محصول دیگر و فوق‌العاده دوست‌داشتنی ما، Lead7 است که تا ۴۵۰ ساعت می‌تواند روشن بماند. این محصول یک باتری خارق‌العاده ۴۵۰۰ میلی‌آمپری دارد و هنوز از نظر قیمت، یک میان رده است. این باتری از سلول‌های قدرتمندی تشکیل شده که عمری بالای ۳ سال دارد. شما تا ۳۵ ساعت می‌توانید بدون وقفه به موزیک گوش دهید؛ ۱۸ ساعت مداوم ویدئو نگاه کنید و فقط در یک ساعت، ۸۰ درصد این باتری عظیم شارژ می‌شود. ضمن این‌که، Lead7 تبدیل به یک پاور بانک شده و می‌تواند منبع تغذیه برای گوشی‌های دیگر باشد. این محصول سرعت فوق‌العاده خوبی دارد، پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز داشته و ما ۴ تم را در آن تعبیه کرده‌ایم. همچنین با کشیدن سه انگشت بر روی گوشی، دستگاه برای شما اسکرین شات می‌‌گیرد و ویژگی خیلی جالب دیگری که دارد، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی است.

پس از صحبت‌های مومیوند، یک مسابقه نیز بین حاضرین برگزار شد و به برندگان، گوشی‌های هوشمند لیگو اهدا گردید. در ادامه، تصاویری از این مراسم و گوشی‌های لیگو را مشاهده می‌کنید.

Leagoo10 Leagoo5 Leagoo6 Leagoo1 Leagoo4 Leagoo3

10 در مورد “گوشی‌های هوشمند لیگو به صورت رسمی وارد ایران شد”

  1. من 10 روز هست که elite 2 رو خریدم ،انصافا فعلا ازش راضیم . با این قیمتی که من پول دادم با این امکانات و کیفیت هیچ گوشی ای نمیشه پیدا کرد .

  2. من یک الیت 2 خریدم حدود 20 روز هست که دارمش راضیم … حالا نمی دونم شما میگی چینیه هر چی
    ولی به نظر من چینی جنس خوب و بد هم داره مثل هواووی

  3. شاید اسمارت فون های بدی نباشن و قیمت منصفانه ای داشته باشن…
    ولی به شخصه ترجیح میدم از برند هواوی خرید کنم تا این.

  4. چرا اینا همش برندای ……. رو وارد میکنن مرض دارن آیا؟
    اخه این کمپانی با این محصولش هر دو برن زیر خاک اخه چینی میخوای بیاری
    شائومی رو بیار نه پرچمداران زی تی ای که هیچکدوم نمیاد و میان رده های ده سال پیشش میان نه میزو نه اوپو نه…. اخه اینا رو چرا میارین بابا

  5. اصلن بدرد نمیخوره چندتا برنامه بریزید مثل وایبر و واتس آپ و غیره هنگ میکنه در آلمان که خریدار نداره قیمتش هم اینجا ۱۴۰ یورو هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH