بنچمارک AnTuTu خبر از میان‌رده بودن اچ‌تی‌سی وان A9 می‌دهد!

بسیاری از افراد منتظر یک محصول دوست داشتنی از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی هستند که گفته می‌شود وان A9 نامیده خواهد شد و اکنون امتیاز بنچمارک AnTuTu از این محصول به بیرون درز کرده است.

HTC-One-A9-specs-leaked-from-AnTuTu-benchmark-test

بر اساس گفته AnTuTu، اچ‌تی‌سی وان A9 یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل خواهد داشت که تراکم 411ppi را ارایه خواهد داد. این بنچمارک اعلام می‌کند که پردازنده اسنپدراگون 620 در زیر بدنه آن قرار گرفته است و این پردازنده هشت هسته دارد که پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز توسط Adreno 405 انجام می‌شود.

HTC-One-A9-specs-leaked-from-AnTuTu-benchmark-test-(1)

گفته می‌شود که این محصول 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی آن قرار خواهد گرفت و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی در بنچمارک AnTuTu امتیاز 40698 را به دست آورده است که این امتیاز خبر از یک اسمارت فون پرقدرت نمی‌دهد.

این موضوع می‌تواند برای دوست‌داران اچ‌تی‌سی و افرادی که منتظر یک پرچم‌دار جدید از سوی این کمپانی بودند، بسیار ناراحت کننده باشد. گفتنی است که انتظار می‌رود سال آینده اچ‌تی‌سی محصولی با نام O2 را که از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد، عرضه کند.

البته باید توجه داشت که تمام این اطلاعات غیر رسمی هستند و ممکن است که شرایط بسیار بهتر از این باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH