عرضه کارت گرافیک GTX980 با خنک کننده مایع توسط گیگابایت

gigabyte

جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده گیگابایت، مدل GTX980 WAOC است که از یک برد و چیپ گرافیکی GTX980 و یک خنک کننده  مایع که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود، تشکیل شده است.

همانند دیگر کارت‌های GTX980، این کارت نیز بر پایه معماری 28 نانومتری، 4 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5، پشتیبانی DirectX12 و پهنای باند 256 بیتی ساخته شده است که با بهره‌مندی از خروجی‌های متعدد، توانایی پردازش 4 تصویر هم‌زمان را داراست.

ویژگی‌های منحصر به فرد GIGABYTE GTX980 WAOC

ست خنک کننده مایع این کارت گرافیک به‌صورت لوپ بسته بوده و با داشتن یک بلاک ویژه (Full Cover Block)، قابلیت گرماگیری از پردازنده گرافیکی، چیپ‌های حافظه و ماسفت‌ها را دارد که به منظور نصب و استفاده راحت به‌صورت سر هم شده عرضه می‌شود.

در ساخت این کارت گرافیک از فناوری SOC GPU Gauntlet استفاده شده که امکان انتخاب پردازنده‌های دست‌چین شده و با کیفیت‌تر را برای این محصول میسر ساخته که باعث توانایی اورکلاکینگ بالاتری خواهد شد.

فناوری GIGABYTE Flex به کار رفته در این کارت گرافیک می‌تواند به‌طور خوکار تمامی نمایشگرهای متصل به خروجی‌های کارت گرافیک را شناسایی کرده و یک تصویر واحد را به‌صورت چینش چهار نمایشگره پردازش کند تا تجربه استفاده از رزولوشن‌های عریض و فوق عریض را برای کاربران امکان‌پذیر سازد.

مجموعه فناوری‌ها و امکانات به کار رفته در این محصول، زمینه ساز ویژگی‌های زیر خواهد شد:

  1. دمای کاری پایین‌تر به دلیل استفاده از خنک کننده مایع و فناوری Ultra Durable
  2. قابلیت اورکلاک بالا با استفاده از چیپ گرافیکی دستچین شده و مدار تغذیه اختصاصی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH