منوی بیش از 1000 رستوران در تلفن هوشمند شما

zoodfood

براساس آمار سایت معتبرflurry که مهمترین پلت فرم دنبال کردن اپلیکیشن‌های موبایل در دنیاست، افراد به طور متوسط بیش از سه ساعت از روز را به کار با موبایل اختصاص می‌دهند و با محاسبه‌ای ساده به عدد 5 سال از عمر مفید هر شخص می‌رسیم. حال آنکه عمده زمان کاربران عادی، امروزه به نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی و بازی‌ها می‌گذرد؛ در حالی که به واسطه نرم‌افزارهای کاربردی، فرصت استفاده تخصصی‌تر و بهینه‌تر از گوشی‌های هوشمند فراهم گشته است. یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای کاربردی در سراسر دنیا، اپلیکیشن‌های سفارش غذا هستند که به تازگی در ایران نیز در دسترس هستند. این اپلیکیشن‌ها غالبا تنها با جستجوی مکان استقرار کاربر امکان سفارش دهی و پرداخت از تمامی رستوران‌های نزدیک را فراهم می‌آورند.

در ایران سایت زودفود که اولین سایت سفارش اینترنتی غذا است، اپلیکیشن موبایل سفارش غذا را منتشر کرده که در آن امکان سفارش غذا از بیش از 1000 رستوران در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز را همراه دارید که بسته به محل سکونت خود می توانید رستوران‌های نزدیک به خود را پیدا کرده، منوی رستوران‌ها را مشاهده و غذاهای مورد نظر خودتان را سفارش دهید و در انتها ویژگی منحصر بفرد این نرم افزار آنکه اگر پول نقد همراه نداشته باشید، می‌توانید هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا دیگر لازم نباشد در هنگام تحویل غذا هزینه‌ای بپردازید.

جهت دریافت و نصب این برنامه کافی است همین حالا به آدرس زیر در سایت زودفود مراجعه کنید تا همان‌طور که گفته شد، برای گوشی های اندروید و iOS بتونید این نرم افزار کاربردی و خوشمزه را به راحتی نصب و استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه زودفود برای ثبت اولین سفارش از اپلیکیشن زودفود

30 درصد تخفیف به صورت اعتبار هدیه از کل مبلغ فاکتور در اولین سفارش از طریق اپلیکیشن با کد app7612 فقط تا آخر مهر ماه 94 هدیه ما به شما است.

کافی‌ست به هنگام سفارش پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت کد تخفیف، کد فوق را وارد کنید تا تخفیف سفارش به حساب کاربری شما واریز شود.

از اینجا وارد شوید

در ادامه تصاویری از محیط کاربری این برنامه را مشاهده می‌کنید.

com.zoodfood.android0 com.zoodfood.android1 com.zoodfood.android2 com.zoodfood.android3 com.zoodfood.android4

2 در مورد “منوی بیش از 1000 رستوران در تلفن هوشمند شما”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH