تلفن هوشمند ارزان قیمت مایکروسافت با نام لومیا 550 معرفی شد

Microsoft-Lumia-550-price-release-date-specs

مایکروسافت لومیا 550 جدیدترین هندست اضافه شده به سری ارزان قیمت‌های ویندوزی است. این هندست که قرار است ماه دسامبر آغاز به‌کار کند 139 دلار قیمت گذاری شده است و به ویندوز 10 مجهز خواهد بود.

صفحات رسمی مرتبط به این هندست هنوز قابل دسترس نیست و تنها چیزی که از این تلفن هوشمند می‌دانیم مشخصاتی چون صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت HD، چگالی پیکسلی 294ppi، تجهیز به لایه محافظ گوریلا گلس 3، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 210 با فرکانس 1 گیگاهرتز همراه با پشتیبانی از نسل چهارم موبایل، رم 1 گیگاباتی، 8 گیگابایت حافظه داخلی، تجهیز به شکاف کارت حافظه، دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت به همراه فلاش LED، دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، باتری 1950 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع و ویندوز 10 است.

با این مشخصات و قیمت 139 دلاری، می‌توان پیش بینی کرد که محصول ارزان قیمت مایکروسافت طرفداران زیادی پیدا کند. نظر شما در این باره چیست؟!

4 در مورد “تلفن هوشمند ارزان قیمت مایکروسافت با نام لومیا 550 معرفی شد”

  1. من حاضر بودم که قیمتش 200 دلار باشه ولی پردازندش اسناپدراگون 410 باشه.
    درکل گوشی عالی هست و قیمتش با توجه به امکانات منطقیه.

    1. مجتبی مسکینی

      عزیز دوربین این مدل که فلاش داره و تو متن هم بهش اشاره شده
      درضمن وقتی قراره یه محصول قیمت پایینی داشته باشه قرار دادن چیپست ضعیف تر منطقیه! مخصوصا وقتی که سیستم عامل ویندوزفون باشه!

      1. اخ ببخشید اشتباه شد ممنون از تذکرتون 🙂
        اما خب حتی با قیمت کم هم دیگه تو این دوره باید چیپستی گزاشته بشه که حداقل هنگ نکنه وقتی رقبای ابن محسول مثل هواوی وای 550 از چیپست 64 بیتی اسنپدراگن 410 استفاده میکند نیخه چهارصد ان انتظار بالایی نیست
        ممنون از پاسخگوییتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH