10هزار کاربر سونی شانس امتحان مارشمالو را قبل از عرضه رسمی دارند

marshmallow

رفته‌رفته باید منتظر کوچ تلفن‌ها‌ی‌همراه از لالی‌پاپ به مارشمالو باشیم، کمپانی سونی که همیشه در ارایه به‌روزرسانی‌ها یکه‌تاز بوده در اقدامی جالب نسخه جدید اندروید یعنی مارشمالو را در اختیار 10هزارنفر از کاربران قرار ‌می‌دهد، البته این تعداد کاربر که به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند باید از کاربران Z3 و Z3 Compact باشند.

این اقدام جالب سونی در کشورهای سوئد، دانمارک، فنلاند، نروژ، ایسلند، استونی، لتونی، لیتوانی، انگلستان، ایرلند و آلمان اجرا خواهد شد و برای این‌کار نیاز است که اپلیکیشن “Sony’s Concept For Android” دانلود شود.

هرچند که کاربران ایرانی تحت پوشش این طرح نیستند اما از راه‌هایی که برای دور زدن فروشگاه‌گوگل استفاده می‌کنید، می‌توانید خود را در این طرح ثبت‌نام کنید. سونی تاکنون این سیستم‌عامل را برای 500کاربر در سوئد به‌صورت آزمایشی عرضه کرده است.

اگر شما موفق به دریافت این برنامه شدید، می‌توانید از نسخه بتای اندورید مارشمالو استفاده کنید. سونی اعلام کرده‌است که در نسخه بتا مارشمالو شاهد شارژدهی بیشتر باتری، عملکرد روان و سریع رابط‌کاربری، برنامه‌های جدید سونی و دریافت به‌روزرسانی‌های بعدی خواهیم بود.

Sony’s-Concept-for-Android-Marshmallow-315x560 Sony’s-Concept-for-Android-Marshmallow_2-315x560

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH