سامسونگ Z3 رسما معرفی شد: سیستم عامل تایزن در کنار سخت افزار مناسب

ماه جولای بود که اطلاعاتی در خصوص اسمارت‌فون تایزنی جدید سامسونگ منتشر شد و بعد از آن نیز شاهد تاییدیه FCC بودیم که البته تصاویری از این محصول نیز انتشار یافت. امروز سامسونگ رسما دست به کار شد و اسمارت‌فون تایزنی جدید خود را با نام سامسونگ Z3 معرفی کرد.

samsung-z3

این محصول در واقع دومین گوشی تایزنی سامسونگ به حساب می‌آید که نام گذاری آن کمی عجیب و غریب است زیرا می‌بایست اصولا نام آن سامسونگ Z2 باشد! از لحاظ مشخصات نیز این دستگاه محصولی خوش قیمت و مناسب محسوب می‌شود.

سامسونگ Z3 از یک نمایشگر 5 اینچی بهره می‌برد که از نوع سوپر آمولد است وضوح HD را ارایه می‌دهد. سامسونگ بر روی این دستگاه یک پردازنده چهار هسته‌ای قرار داده که هر هسته آن نیز فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و ۱ گیگابایت نیز حافظه رم برایش در نظر گرفته شده است و حافظه داخلی دستگاه ۸ گیگابایتی است که امکان افزایش آن از طریق microSD وجود دارد.

در بخش پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و قسمت جلویی دستگاه نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمات تصویری بهره می‌برد و انرژی کلی آن را یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. آخرین نسخه از سیستم عامل تایزن هم بر روی این دستگاه در حال اجرا است.

باید توجه داشته باشید که سامسونگ این اسمارت فون تایزنی را در هندوستان عرضه خواهد کرد و قیمت آن حدود 130 دلار خواهد بود. فعلا اطلاعاتی در خصوص اینکه چه زمانی شاهد عرضه Z3 در سایر نقاط دنیا خواهیم بود منتشر نشده است اما SamMobile اعلام کرده که عرضه آن در اروپا به‌زودی انجام خواهد شد.

1 در مورد “سامسونگ Z3 رسما معرفی شد: سیستم عامل تایزن در کنار سخت افزار مناسب”

  1. به نظرم به دلیل شباهت زیادش با اندروید میتونه موفق بشه ولی به شرط این که پرچمدار تایزنی هم بزنه وگر نه خیلی پیشرفتش طول میکشه.
    این همه هزینه شده که سر به فلک کشیده ولی تا جدیش نگیره همینطور باید خرج کنه هیچی به هیچی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH