عرضه گلکسی نوت ۵ در دو رنگ جدید و متفاوت!

بدون شک گلکسی نوت ۵ یکی از برترین فبلت‌های بازار است که تاکنون با استقبال خوب کاربران نیز مواجه شده است. این محصول از زبان طراحی پرچم‌دار کمپانی سامسونگ با نام گلکسی S6 بهره می‌برد. غول کره‌ای سامسونگ تاکنون این محصول را با سه رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه می‌کرد که امروز اخبار در خصوص رنگ‌بندی‌های جدید آن منتشر شد و بر این اساس از این پس کاربران می‌توانند گلکسی نوت ۵ را در رنگ‌های صورتی-طلایی و نقره‌ای-تیتانیوم خریداری کنند.

samsung-galaxy-note-5-pink

سال 2013 بود که کمپانی اپل، آی‌فون 5S را با یک رنگ طلایی عرضه کرد و از آن زمان تاکنون بسیاری از کمپانی‌ها پرچم‌دارانشان را با یک رنگ طلایی نیز عرضه می‌کنند و اکنون دوست داران گلکسی نوت ۵ دست بازتری برای خرید دستگاه مورد نظر خود دارند. همان طور که می‌دانید سامسونگ حسودی‌های خاص خود را دارد و چندی پیش نیز کمپانی اپل، آی‌فون 6s صورتی رنگ معرفی کرد که اکنون اقدام سامسونگ در خصوص عرضه گلکسی نوت ۵ با رنگ صورتی نیز می‌تواند نشانه‌هایی از همان حسودی باشد.

کاربران برای خرید گلکسی نوت ۵ با رنگ نقره‌ای-تیتانیوم در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌بایست 800 و 860 دلار بپردازند. برای خرید نسخه 64 گیگابایتی با رنگ صورتی-تیتانیومی نیز می‌بایست مبلغی به ارزش نسخه 64 گیگابایتی رنگ نقره‌ای بپردازید (860 دلار). هر دو نسخه از 23 اکتبر در کره جنوبی قابل خریداری خواهند بود و گفته می‌شود که مدل نقره‌ای کمی زود‌تر عرضه خواهد شد.

3 در مورد “عرضه گلکسی نوت ۵ در دو رنگ جدید و متفاوت!”

  1. کاربران برای خرید گلکسی نوت ۵ با رنگ نقره‌ای-تیتانیوم در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌بایست 800 و 860 دلار بپردازند. برای خرید نسخه 64 گیگابایتی با رنگ صورتی-تیتانیومی نیز می‌بایست مبلغی به ارزش نسخه 64 گیگابایتی رنگ نقره‌ای بپردازید (560 دلار).
    فکر کنم در این پاراگراف اشتباه کردید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH