آخرین شایعات از پرچم‌دار شیائومی MI5: پردازنده قدرتمند و حسگر اثر انگشت

Weibo را حتما می‌شناسید، وب‌سایتی چینی که در زمینه افشای اطلاعات محصولات عرضه نشده کمپانی‌های معتبر، بسیار حرفه‌ای است. این سایت که به طور مستمر اطلاعات خاصی از آن درج می‌شود معمولا جزئیات تایید شده را برای هوادارانش به اشتراک می‌گذارد و از درج مطالب بی‌هویت خودداری می‌کند.

Xiaomi-logo-tablet

جدیدترین مطلب و شایعه‌ای که Weibo در اختیار ما قرار داده است از سوی یکی از اعضای آن به نام @MochaRQ است که اطلاعات خوبی از کمپانی شیائومی را در اختیار هوادارانش می‌گذارد. تازه‌ترین اطلاعات در مورد Mi5 است.

بنابر استاندارد این روزهای بازار اسمارت فون‌ها، عمر پرچم‌دار پیشین این کمپانی یعنی Mi4 به پایان رسیده است و باید آرام آرام منتظر پرچم‌دار جدید شیائومی باشیم؛ طبق شایعات موجود این دستگاه از اسنپدراگون 820 کوالکام بهره خواهد برد. اخبار واصله نشان می‌دهد که این چیپ تا پایان سال جاری میلادی برای قرار گرفتن بر روی اسمارت فون‌ها آماده نخواهد شد. اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، بدیهی است که شیائومی قصد ندارد با مدیاتک کار کند و همچنین دیگر از اسنپدراگون 810 نیز خبری نخواهد بود.

همچنین این سایت در قسمت دیگری از مطلب خود در مورد پرچم‌دار جدید شیائومی، اشاره کرده است که Mi5 با حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد. آپشنی که این روزها تبدیل به یک استاندارد ساده برای پرچم‌داران مطرح بازار شده است. حدس و گمان‌های پیشین حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد تا روز شنبه در مراسمی در Lin Bin اطلاعات جدیدی را به سمع و نظر خبرنگاران برساند.

باید پذیرفت که حتی اگر کوالکام برای عرضه جدیدترین چیستش، نهایت سرعت و تلاش خود را به کار گیرد، Mi5 جز محصولات سال 2016 قرار خواهد گرفت. شاید در این مدت ما شاهد نسخه‌های جدید Mi4 یعنی محصولاتی چون Mi 4i و Mi 4C باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH