ویدیو کالبدشکافی لومیا 950XL مایکروسافت را از اینجا ببینید

microsoft-lumia-950-xl-(3)

کمپانی مایکروسافت، طیف متنوعی از محصولات جدید خود را در این ماه معرفی کرد؛ از جمله دست‌بند Band 2، سرفیس پرو 4، سرفیس بوک و دو گوشی پرچم‌دار لومیا 950 و لومیا 950XL. پرچم‌داران جدید مایکروسافت تا ماه آینده عرضه نخواهند شد اما به‌تازگی، ویدیویی از کالبدشکافی لومیا 950XL منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

lumia-950-xl-teardown-01_story

طبق گزارش بلاگ ایتالیایی ویندوز، Kapion LAB توانسته است قطعات گوشی لومیا 950XL را با دقت جدا نماید. این کالبدشکافی، به‌گونه‌ای صورت گرفته که قطعات بدون آسیب رساندن به  لومیا 950XL، از یک دیگر جدا شده‌اند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، کالبدشکافی  لومیا 950XL نگاهی دقیقی را از قطعات سخت‌افزاری آن ارایه می‌دهد. یکی از جالب‌ترین آن‌ها، سیستم‌ خنک‌کننده مایعی است که مایکروسافت از آن برای سرد نگه‌داشتن پرچم‌دار جدید خود استفاده کرده است.

lumia-950-xl-teardown-02_story

لومیا 950XL می‌تواند کلیپ‌هایی با وضوح 4K ضبط نماید و این امکان را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند فیلم‌های ضبط‌شده را با نرخ 60 فریم بر ثانیه در یک نمایشگر جانبی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل به‌نمایش بگذارند. در همین‌حال، محتوای متفاوتی را برروی نمایشگر Quad HD خود با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل نمایش می‌دهد. این ویژگی‌ها، می‌تواند پردازنده لومیا 950XL را تحت فشار بگذارد؛ به‌همین دلیل، استفاده از سیستم خنک‌کننده مایع در لومیا 950XL برای خنک‌ نگه‌داشتن پردازنده لازم به‌نظر می‌رسد.

یکی‌دیگر از ویژگی‌های لومیا 950XL که آن‌را از پرچم‌داران دیگر تمایز می‌دهد، سیستم “احراز هویت بیومتریک” است. سنسور مادون‌قرمز جلو که برای ویژگی “Windows Hello” استفاده خواهد شد، در این کالبدشکافی نیز به‌چشم می‌خورد. در ادامه، می‌توانید ویدیو منتشرشده از کالبدشکافی لومیا 950XL را مشاهده نمایید:

دریافت ویدیو با رزولوشن 360p

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH