آنچه تی‌پی‌لینک خاورمیانه در نمایشگاه جیتکس عرضه می‌کند

tplink

آخرین اختراعات فناوری‌های خانه هوشمند در سی و پنجمین دوره نمایشگاه سالیانه جیتکس در مرکز تجارت جهانی دوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

تی‌پی‌لینک به عنوان برند پیشرو در نوآوری و تولید محصولات شبکه خانگی و شرکتی جهان در نمایشگاه فناوری جیتکس دوبی، محصولات هوشمند خانگی خود را به نمایش گذاشت.

تی‌پی‌لینک خالق طیف گسترده‌ای از تجهیزات شبکه و پخش آن در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا به خرده فروشان و عمده فروشان است که شامل محصولات شاخص و شایان دریافت جایزه در زمینه محصولات شبکه مانند روترهای بی‌سیم، کارت‌های شبکه کابلی، آداپتورهای برق، افزایش دهنده‌های برد بی‌سیم، دوربین‌های ابری (Cloud Cameras)، خانه هوشمند و تجهیزات جانبی برای مصرف کننده نهایی درسطح جهان است. امسال این چهارمین بار حضور رسمی تی‌پی‌لینک در نمایشگاه جیتکس خواهد بود.

امسال علاوه بر حمایت بیشتر از شرکا و توزیع کنندگان منطقه‌ای خود در نمایشگاه، تی‌پی‌لینک اسپانسر یک غرفه اختصاصی برای نمایش و معرفی آخرین محصولاتش خواهد بود که شامل محصولات پیشگام برای مصارف شخصی وخانگی، تجاری و ارایه دهندگان خدمات اینترنتی خواهد بود.

دنی لیانگ (Denny Liang) نایب رئیس تی‌پی‌لینک در خاورمیانه و آفریقا از حضور و مشارکت تی‌پی‌لینک در نمایشگاه جیتکس 2015 ابراز خرسندی کرد و اذعان داشت، آخرین محصولات پیشنهادی خانه هوشمند تی‌پی‌لینک به نمایش در خواهد آمد.”

لیانگ همچنین اشاره داشت در طول هفته نمایش، غرفه تی‌پی‌لینک به ارایه زنده آخرین محصولات خانه هوشمند خود از جمله Archer C3200 که یکی از پر طرفدارترین محصولات Tri-Band گیگابیت و روترهای بی‌سیم در بازار است، اقدام خواهد کرد.

مشخصات شبکه خانگی – Archer C3200

فناوری Archer C3200 Tri-Band همزمان سه کانال مختلف Wi-Fi را پایدار نموده و به کاربر اجازه می‌دهد دستگاه‌های بیشتری را درهنگام رسیدن به نهایت بازدهی روتر به آن متصل نماید. به علاوه اینکه برای ایجاد باند‌های بی‌سیم بیشتر، اتصال هوشمند به شما کمک خواهد نمود تا سرعت اتصال دستگاه‌های محبوب خود را با اتصال خودکار به بهترین کانال در دسترسافزایش دهید.

لیانگ همچنین اشاره داشت که راه‌های مختلف اتصال برای رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های آنلاین از سرعت بالای وای‌فای Archer C3200 سود خواهند برد که به سرعت شگفت انگیز  3200 مگابایت در ثانیه می‌رسند. این سرعت Archer C3200 به کاربر اجازه می‌دهد تا از بازی‌های آن-لاین با تعداد کاربر بالا و یا ویدئوهای بسیار با کیفیت 4K به صورت همزمان بر روی چند دستگاه مختلف و بدون هیچ لگی لذت ببرد.

خانه خودکار

تی‌پی‌لینک علاوه بر نمایش گلچینی از محصولات خانه هوشمند، در این مراسم به نمایش منتخبی از محصولاتی که در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی گردید، اقدام می‌کند.

تقاضا برای محصولات خودکار ساده، موثر و در دسترس در سال‌های اخیر با توجه به سرعت بالای زندگی امروز مصرف کنندگان و افزایش تعداد دستگاه‌های هوشمند آن‌ها، افزایش یافته است.

تی پی لینک از طرفداران مشتاق انقلاب اینترنت اشیا (Internet of Things) است. در همین راستا کمپانی چندین سال است که به طور پیوسته در زمینه خانه‌های هوشمند محصولات جدید به خط تولید اضافه می‌کند. تولید این محصولات جدید، که جایگزین HS110 و HS200 که در کنگره جهانی موبایل پرده برداری شده هستند، به برآورده شدن تقاضای رو به رشد خانه خودکار در خاورمیانه کمک خواهد کرد.

تی‌پی‌لینک در سال 2015، بازارهای رشد استراتژیک را شناسایی خواهد کرد و در جهت پرورش مشارکت‌های موجود و توسعه فرصت‌های آینده گام خواهد برداشت. لیانگ در جمع بندی گفت: “ما تمامی جنبه‌های اساسی را با آموزش، رود شوها و رویدادهای صنعت مورد حمایت قرار خواهیم داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH