مدیرعامل HTC می‌گوید One A9 جایگزین خوبی برای آیفون‌های اپل است!

htc-one-a9-3

اچ‌تی‌سی دیگر خود را برای ارایه یک تلفن‌همراه با برندی جدید آماده کرده‌است، مراسم معارفه گوشی جدید HTC فردا در نیویورک انجام می‌گیرد. HTC One A9 تلفن‌همراه جدیدی است که فردا انتظار معرفی آن‌را از جانب HTC داریم، به لطف اپراتور Orange فرانسه هفته گذشته تصاویری بسیار واضح از این تلفن‌همراه منتشرشد، بنابراین از نظر ظاهری اچ‌تی‌سی چیز خاصی برای شگفت‌زده‌کردن کاربران ندارد.

htc-one-a9-2 htc-one-a9-1

مدیر عامل این شرکت در نامه‌ای به کارکنان HTC، وان A9 را جایگزینی مناسب برای آیفون‌های اپل اعلام کرده‌است، او اعتقاد دارد این تلفن‌همراه ترکیبی از زیبایی، عملکرد خوب و سادگی است.

مطمئنا طراحی HTC One A9 به‌گونه‌ای است که شما را یاد آیفون‌های اپل می‌اندازد، بدنه‌ای نازک و یکپارچه فلزی که مجهز به صفحه‌نمایشی 5اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی است و اندروید مارشمالو را باخود همراه دارد (شاید اولین تلفن‌همراه غیر نکسوسی مجهز به مارشمالو باشد) پردازنده این گوشی اسنپدراگون 617 است که 8 هسته‌ای است، از دیگر مشخصات این تلفن‌همراه می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی، 2 یا 3 گیگابایت رم، 16/ GB 32 حافظه‌داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره‌کرد.

پیش‌بینی می‌شود این تلفن‌همراه در اروپا با قیمت 599 یورو عرضه شود، که 150 یورو از ارزان‌ترین نسخه آیفون 6S با قیمت 749 یورویی، کمتر است.

3 در مورد “مدیرعامل HTC می‌گوید One A9 جایگزین خوبی برای آیفون‌های اپل است!”

  1. Vaghean vase modir amele ye sherkati mese htc faje as in tarh.ye gooshi hichvaght serfan az nazare zaheri nmitoone ba iphone apple ke az lahaze sakhtafzario narm afzari ghavi va motafavet hast reghabat kone va betoone jaygozine un beshe.

  2. من تو این دنیا به دو تا شرکت امید داشتم یکى اپل یکى اچ تى سى که فعلا اپل نا امیدم نکرده و تا اینجا راضى راضى بودم ازش ولى اچ تى سى داره نا امیدم میکنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH