ال‌جی G Vista 2 با سخت افزار قدرتمند و طراحی جدید معرفی شد

اگر به دنبال یک اسمارت فون خوش قیمت می‌گردید، اپراتور AT&T امروز از یک محصول جدید ال‌جی با نام G Vista 2 پرده برداشت که در واقع یک اسمارت فون با نمایشگر بزرگ است و در مقابل قیمت مناسبی نیز دارد. این محصول نسخه دوم گوشی موفق سال گذشته با نام ال‌جی G Vista به حساب می‌آید که ال‌جی G Vista 2 نامیده می‌شود. این اسمارت فون نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا‌های چشمگیری داشته است که در ادامه با مشخصات کلی آن آشنا خواهیم شد.

lg-g-vista-2-1

البته باید بدین نکته توجه داشت که ال‌جی مشخصات زیادی از این اسمارت فون را منتشر نکرده است اما در زمینه مشخصات کلی آن، می‌توان به پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵ اشاره کرد که در این زمینه شاهد یک ارتقا بزرگ هستیم. زیرا نسخه قبلی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۰۰ استفاده می‌کرد.

این محصول یک نمایشگر ۵.۷ اینچی دارد که وضوح 1080p را ارایه می‌دهد (نسخه قبلی وضوح 720p را داشت). از سایر مشخصات این اسمارت فون می‌‌توان به اندروید ۵.۰.۲  و ۲ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که ۱۶ گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است و البته امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. یکی از قابلیت‌های اصلی این محصول نیز به وجود قلم استایلوس در آن باز می‌گردد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی ال‌جی G Vista 2 قرار گرفته است و بخش جلویی آن نیز میزبان یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است.

ال‌جی از لحاظ نرم افزاری نیز محصول جدید خود را ارتقا داده است و شاهد قابلیت‌های جدیدی بر روی آن هستیم که در این بین می‌توان به Knock On، Knock Code، QSlide، Quick Memo و… اشاره کرد. البته در این بین نباید کار‌هایی هم که می‌توان از طریق قلم استایلوس انجام داد را نیز فراموش کرد.

lg-g-vista-2

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که استفاده از زبان طراحی ال‌جی G4 در این محصول باعث شده است که دستگاه چهره زیبایی داشته باشد و قاب پشتی نیز از یک طرح سه بعدی بهره می‌برد و کمی هم خمیده است. البته همچنان دکمه‌ها در بخش پشتی دستگاه قرار دارند و انتظار نمی‌رود که ال‌جی به این زودی‌ها از قرار دادن دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا در بخش پشتی دستگاه‌های خود منصرف شود.

فعلا اطلاعاتی در خصوص اینکه چه زمانی این اسمارت فون عرضه خواهد شد منتشر نشده است و البته فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه نیز نداریم. اما انتظار داریم که قیمتی مناسب داشته باشد و البته ممکن است که شاهد عرضه آن از سوی Verizon نیز باشیم. گفتنی است که نسخه قبلی این اسمارت فون توسط AT&T و Big Red عرضه شد.

نظر شما در خصوص ال‌جی G Vista 2 چیست؟

2 در مورد “ال‌جی G Vista 2 با سخت افزار قدرتمند و طراحی جدید معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH