گوشی ویندوزی ایسر Jade Primo دارای بهایی پایین و رقابتی است

acer-jade-primo-01_story

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، ماه‌گذشته، ایسر از گوشی ویندوزی Liquid Jade Primo رونمایی کرد. این گوشی، از مشخصات‌ یک مدل رده‌بالا بهره می‌برد. با این‌حال، شایعه‌ای مطرح شده که مدعی است این گوشی به‌خوبی سایر رقبای خود نخواهد بود. به‌تازگی نیز، قیمت‌ نهایی ایسر Jade Primo منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ما باشید.

به‌تازگی در یک رویداد خبری در فیلیپین، ایسر از قیمت‌ گوشی ویندوزی Jade Primo برای اولین‌بار پرده برداشت. برطبق گزارشات، این مدل با قیمت 18990 پزوی فیلیپین (تقریبا 410 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. البته، این بدین معنی نیست که Liquid Jade Primo با همین قیمت در بازار کشورهای دیگر ارایه شود.

گوشی جدید ایسر که “یک رایانه‌ جیبی” توصیف شده است، از قابلیت Continuum ویندوز 10 موبایل پشتیبانی می‌کند. قابلیت Continuum، این امکان را در اختیار کاربران خواهد گذاشت که با استفاده از داک اختیاری، ماوس و صفحه‌‌کلید جانبی را به‌ گوشی‌هوشمند خود متصل کرده و سپس، اسمارت‌فون خود را به یک مانیتور یا نمایشگر خانگی متصل نمایند. سپس، می‌توانید از تجربه “رابط‌کاربری” کامل و دسک‌تاپی ویندوز 10 لذت ببرید!

acer-jade-primo-pricing-ph_story

اگر بخواهیم قیمت ایسر Liquid Jade Primo را با قیمت سایر گوشی‌های هم‌رده خود در بازار داخلی فیلیپین مقایسه نماییم، باید اشاره داشت که آی‌فون 6 اپل (آی‌فون 6S در حال‌حاضر موجود نیست) با قیمت 31990 پزوی فیلیپین عرضه می‌شود. این قیمت، تقریبا 70 درصد از قیمت گوشی ویندوزی Jade Primo بیشتر است. هم‌چنین پرچم‌دار 2015 ال‌جی یعنی جی 4 که از نظر مشخصات‌فنی با گوشی ویندوزی Jade Primo مشابهت‌های بسیاری دارد، با قیمت 31990 پزوی فیلیپین در اوایل سال جاری ارایه شد. ال‌جی جی 4 از یک نمایشگر 5.5 اینچی Quad HD (البته وضوح صفحه‌نمایش گوشی ویندوزی Jade Primo، فول اچ‌دی است)، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره می‌برد.

در حقیقت، باید اذعان داشت که گوشی پرچم‌دار ایسر Liquid Jade Primo به‌گونه‌ای قیمت‌گذاری شده که قیمتی مشابه با یک گوشی میان‌رده نظیر ایسوس Zenfone 2 Deluxe (تقریبا 17300 پزوی فیلیپین)، لنوو Z90 Vibe Shot (حدودا 18000 پزوی فیلیپین) و سامسونگ گلکسی A5 (در حدود 19990 پزوی فیلیپین) دارد اما در مشخصات‌فنی، همانند یک پرچم‌دار حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بنابراین، حداقل برروی کاغذ، گوشی Liquid Jade Primo با توجه به مشخصات و قیمتی که دارد، یک انتخاب ارزشمند به‌نظر می‌رسد. اگر ایسر، این گوشی ویندوزی را با چنین قیمت مناسبی در دیگر بازارها ارایه دهد، احتمالا بتواند فروش بالایی را تجربه نماید.

ایسر هم‌چنین مدعی است که این گوشی در یک نسخه متفاوت به‌همراه ماوس، صفحه‌کلید و داک مخصوص عرضه خواهد شد که برای استفاده از قابلیت Continuum ویندوز 10 موبایل، بسیار مناسب است. درباره این گوشی، چه‌نظری دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH