آپدیت جدید کلش آف کلنز: تاون هال ۱۱، ابزار دفاعی قدرتمند و یک قهرمان جدید!

تنها ساعات کوتاهی تا رونمایی از آپدیت رسمی برای بازی محبوب کلش آف کلنز باقی مانده که در مسابقه جهانی این بازی تحت عنوان کلش کان (ClashCon) مهم‌ترین آن‌ها لو رفت که نشان از تحولی بزرگ در بازی دارد. در ادامه با هم سه تغییر اصلی را مرور می‌کنیم.

۱- تاون هال لول ۱۱

new-town-hall-11-clash-of-clans

ظاهرا رسیدن تعداد زیادی از بازیکنان به تاون هال مرحله ۱۰ و فول آپ کردن آن کافی بوده تا سوپر سل را به ایجاد تاون هال لول ۱۱ راضی کند. به طور حتم یک مرحله افزایش برای خانه اصلی، می‌تواند نوید دهنده تغییرات و آپدیت‌های زیاد برای سایر وسایل باشد. تصویر تاون هال ۱۱ را در ادامه مشاهده می‌کنید که شاید عکس آن با تصور بسیاری از افراد متفاوت باشد. گفته می‌شود که برای آپدیت به این تاون هال نیاز به ۵ میلیون سکه و البته مدت زمان ۲۱ روزه باشیم.

۲- یک ابزار دفاعی قدرتمند برای تاون هال لول ۱۱

new-defense-town-hall-11

این هم یک دستگاه دفاعی که فقط در مرحله ۱۱ در دسترس قرار می‌گیرد. نیروهای تاون هال ۱۰ به راحتی توسط این وسیله محو و نابود خواهند شد و جالب اینجاست که این دستگاه می‌تواند تمام پایگاه را تحت پوشش خودش قرار بدهد. لیزر قدرتمندی شلیک می‌شود و هدف از بالا مورد اصابت قرار می‌گیرد.

یک تاخیر بین هر شلیک وجود دارد. بر روی تک مهاجم فوکوس می‌کند تا به طور کلی آن را محو و نابود سازد یا آنکه از تیررس خارج شود.

هنوز اسم این وسیله دفاعی مشخص نشده اما امیدواریم که نام شیرینی داشته باشد!

۳- قهرمان جدید

new-hero-clash-of-clans

۶ میلیون اکسیر میزان زیادی برای به‌دست آوردن یک قهرمان جدید نیست. چهره قهرمان جدید همچون مردی است که در حال مطالعه کتابی بوده و شاید یک گاندالف یا سوپر ویزارد باشد!

برای دانلود آپدیت جدید کلیک کنید

همه چیز درباره این آپدیت تازه را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

44 در مورد “آپدیت جدید کلش آف کلنز: تاون هال ۱۱، ابزار دفاعی قدرتمند و یک قهرمان جدید!”

    1. مجتبی مسکینی

      عزیز یه نگاهی هم به تاریخ مطلب بندازین! این مطلب دوم آبان ماه منتشر شده و اون موقع کسی خبری از این آپدیت نداشت! حالا شما 26 آذر اومدین و می‌گین اینجوری نیست؟! خب تقریبا دو ماه پیش که هیچکس نمی‌دونست اینجوری هست یا اینجوری نیست!!

  1. از وقتی اپدیت جدید کردم روی تان هال میزنم از بازی میپره بیرون لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم

  2. سلام بر همه دوستان . اقایونی که میگن این بازیو بزارین کنار پس کاری برای جونای بیکار ما پیدا کنید که بتونن با کار مشغول باشن و یا به لیسانس ها یا فوق دیپلم هایی که بیکارن به هیچ کدوم اداره ای قبول نمیکنن پس نتیجه میگیریم کلش بهترین سرگرمیه و کمک میکنه که اکثر جوانان به راه منفی بیشتر هدایت نشن . با تشکر دوستدار شما Saeid tiktak

    1. پیمان گل‌کار

      همه در انتظار سوپر سل هستند تا به طور رسمی اعلام کنه! ظاهرا بخاطر مسابقات کلش کان، کمی تاخیر خورده

  3. نیروی جدید نوعی ویزارد هست چون اون کتاب نیست که دستشه، بلکه چوب جادویی هست که روی اون سوار شده، همچنین یه چوب هم دستش گرفته که عصای جادوگر هاست. به همین سادگی 🙂

  4. جناب گلکار نمیخواین یک مقایسه دوربین بزارید؟؟ 😐
    خیلی وقته که ایفون 6اس و نوت 5 وارد شدن و به تازگیم زد5 وارد شده لطفا یک مقایسه دوربین راه بندازید :))

  5. هه برو درس و مشقتو بخون چه جوونایی داریم نه آینده نه هدف فقط کلش! زشته تا گوشیتو افقی دستت میگیری اونم بیرون با این سن و سال حال آدم بد میشه.

    1. خرید و فروش اکانت کلش مشکل شرعی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از مرجع تقلیدتون استفتا بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH