عرضه نکسوس 6P به‌زودی آغاز خواهد شد

Google-Nexus-6P-images-(2)

گوگل در اوایل مهرماه از دو گوشی جدید نکسوس 5X و نکسوس 6P رونمایی کرد؛ نکسوس 5X، حاصل همکاری کمپانی کره‌ای ال‌جی و گوگل است که یک میان‌رده به حساب می‌آید. از طرفی، نکسوس 6P یک گوشی بالارده است که توسط هواوی تولید می‌شود. عرضه نکسوس 5X به‌کاربران، در حال‌حاضر آغاز شده است اما بسیاری برای عرضه نکسوس 6P بی‌قراری می‌کنند. به‌نظر می‌رسد با زمان‌عرضه نکسوس 6P هواوی فاصله چندانی نداشته باشیم چراکه به‌تازگی، وضعیت پیش‌خرید این گوشی از حالت “در حال انتظار” به “در‌ حال پردازش” تغییر یافته است. بنابراین، به‌زودی نکسوس 6P ارایه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست چه‌زمانی، نکسوس 6P عرضه خواهد شد اما به‌صورت نسبی با درنظرگرفتن مدت‌زمانی که عرضه نکسوس 5X به‌طول انجامیده، می‌توان گفت نکسوس 6P تا چند روز دیگر عرضه می‌شود.

اگر شما هنوز نکسوس 6P را سفارش نداده‌اید، باید مدتی صبر نمایید چراکه موجودی این گوشی درحال‌حاضر به‌اتمام رسیده است. به‌گفته گوگل استور، کاربرانی که تمایل به‌سفارش نکسوس 6P دارند، باید ابتدا به لیست‌انتظار برای این گوشی بپیوندند تا این مدل، مجددا موجود شود. البته زمان آن اعلام نشده است!

نکسوس 6P به مشخصات‌فنی رده‌بالایی نظیر یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD، حسگر اثرانگشت، دوربین 12.3 مگاپیکسلی، تراشه اسنپ‌دراگون 810، 3 گیگابایت رم و باتری 3450 میلی‌آمپر مجهز شده است و هم‌چنین از قابلیت “شارژ سریع” پشتیبانی می‌کند. این مدل در سه حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

1 در مورد “عرضه نکسوس 6P به‌زودی آغاز خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH