iStick، یک میز همه کاره!

شاید میز کامپوتر شما هم مانند خیلی از میزهای کامپیوتر پر از انواع و اقسام وسایل گوناگون باشد، مثلا گوشی‌تان به صدا در آید اما جلوی چشمتان نباشد و یا اینکه در اثر یک ضربه فنجان چایی‌تان را نقش بر زمین کنید و یا یادداشت‌هایتان را گم کنید. البته کسانی هم هستند که با روش‌های مختلف سعی می‌کنند میزی تمیز داشته باشند اما کمی دچار زحمت می‌شوند. اگر می‌خواهید میزتان تمیز باشد و زیاد هم اذیت نشوید، ما یک پیشنهاد برایتان داریم.
iStick گجتی جمع و جور با اندازه ی 54×10×8 سانتی‌متر و وزن 680 گرم است که به نظر می‌رسد برای هر میزی مناسب باشد و قابلیت‌های مهمی دارد که می‌توانید به واسطه آن‌ها کارهای روزمره خود را سر و سامان دهید، مانند: قسمتی برای نگهداری خودکار و مدادتان، بخشی برای قرار دادن گوشی‌تان، جایی برای گذاشتن یادداشت‌هایتان و نگهدارنده‌ فنجان‌تان! به علاوه این‌ها این میز یک کار مهم دیگر هم برای شما انجام می‌دهد، شما می‌توانید به واسطه هاب USB که در این گجت تعبیه شده صاحب 3 پورت USB دیگر شوید. همچنین یک کارت خوان که کارت‌های XD ،MS/MS PRO DUO ،microSD و SD/MMC را بخواند داشته باشید و از طریق آن‌ها به تبادل داده بین داریو USB و کارت حافظه‌تان با کامپیوتر بپردازید.

علاوه بر این پهنای iStick به اندازه‌ای است که شما بتوانید هر نوع کیبوردی را بر روی آن جای دهید. این گجت در 2 رنگ در فروشگاه آمازون با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد.

5 در مورد “iStick، یک میز همه کاره!”

  1. آقا خیلی ممنون از این مطلبی که گذاشتین ولی اگه ممکن راه های خرید این وسایل رو هم بگین.مثلا همین میز رو چطوری میشه خرید؟؟؟؟

    1. سجاد یوسفی راد

      برای خرید از سایت آمازون یک سری محدودیت های بانکی و ارسال کالا به ایران هست اما سایت‌های در ایران هستند که این کار را برای شما انحام می‌دهند اما قبل از آن از اعتبار سایت و همچنین نحوه کار و قیمت‌ها اطلاعات کسب کنید.

    2. این جور چیزها رو خیلی راحت تولیدکننده های داخلی میتون طراحی و تولید کنن. چرا ما ایرانهای همش بفکر خرید از خارج و مصرف کننده صرف هستیم؟ یادمون نره ژاپن و چین با همین روش یعنی مهندسی معکوس به جایگاه فعلی رسیدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH