ویندوز 10 بر روی بیش از 120 میلیون دستگاه نصب شده است

Windows-10-logo-wmskill.com_

مایکروسافت، سیستم‌عامل ویندوز 10 را به‌صورت یک به‌روزرسانی رایگان برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8.1 در سه‌ماه گذشته منتشر کرد. تنها پس از 24 ساعت از عرضه‌رسمی نسخه‌نهایی این سیستم‌عامل، مایکروسافت رسما اعلام کرد که تاکنون ویندوز 10 برروی بیش از 14 میلیون دستگاه نصب شده است. سه‌هفته پس از عرضه، این رقم به 53 میلیون افزایش یافت و اوایل ماه‌جاری میلادی، غول ردموند رسما اعلام کرد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز برروی 110 میلیون دستگاه نصب شده است. به‌تازگی، گزارشی مدعی شده است که نصب ویندوز 10 از رقم 120 میلیون دستگاه پیشی گرفته است.

باتوجه به آمار و ارقام، مشخص است که کمی از سرعت به‌روزرسانی به این سیستم‌عامل کاسته شده است. مایکروسافت مدعی است که طی یک بازه‌زمانی 2 یا 3 ساله، ویندوز 10 حداقل برروی 1 میلیارد دستگاه اجرا خواهد شد. پیشرفتی که تاکنون در نصب ویندوز 10 صورت گرفته است، احتمالا این آرزو را عملی نماید.

رابط‌کاربری جدید کنسول ایکس‌باکس وان در ماه دسامبر عرضه خواهد شد و در همین‌ ماه، به‌روزرسانی Threshold 2 ویندوز 10 برای کاربران این سیستم‌عامل ارایه می‌شود و کاربران باید تا سال بعد میلادی برای عرضه به‌روزرسانی Redstone منتظر بمانند. هم‌چنین ویندوز 10 موبایل برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی در ماه دسامبر در دسترس خواهد بود.

1 در مورد “ویندوز 10 بر روی بیش از 120 میلیون دستگاه نصب شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH