عرضه پرچم‌دار جدید اوپو تا سال آینده میلادی تاخیر خورد!

Monster-Incoming-Oppo-Find-9-Leaks-with-Snapdragon-810-and-4GB-of-RAM-470807-2

به‌نظر می‌رسد باید نام پرچم‌دار جدید اوپو را در لیست گوشی‌هایی که عرضه آن‌ها تا سال بعد میلادی برای چیپ‌ست جدید کوالکام اسنپدراگون 820 به‌ تعویق اقتاده است، اضافه کرد. اوپو Find 9 همانند گوشی‌های پرچم‌دار آینده نظیر LeTV Max 2 و شیائومی Mi 5 تا سال 2016 عرضه نخواهد شد. گزارشات نشان می‌دهد سازندگان دیگر نظیر سامسونگ، اچ‌تی‌سی و ال‌جی نیز برای استفاده از این چیپ‌ست قدرت‌مند در محصولات خود تا زمان ورود تراشه اسنپدراگون 820 به‌بازار منتظر خواهند ماند. احتمالا این اتفاق، تا اواخر سه‌ماهه اول سال 2016 طول می‌کشد.

خبر خوب این است که کوالکام هم‌چنان بر داغ‌نکردن تراشه آینده خود برخلاف شایعات پیشین، اصرار دارد. اطلاعات زیادی درباره پرچم‌دار آینده اوپو در دسترس نیست اما احتمالا این مدل از رویه اوپو Find 7 پیروی خواهد کرد و در سال آینده با چیپ‌ست جدید اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد. اگر شایعات پیرامون این گوشی حقیقت داشته باشد، اوپو Find 9 به یک پردازنده 8 هسته‌ای و چیپ‌ گرافیکی آدرنو 530 مجهز شده است.

دیگر شایعات منتشرشده درباره اوپو Find 9 از یک نمایشگر فبلت مانند با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل برای این گوشی خبر داده‌اند. پیش از این، در آی‌تی‌رسان خواندید فناوری حسگر اثرانگشت تا سال 2016 در بین گوشی‌های‌هوشمند رایج خواهد شد. بنابراین، می‌توان خوش‌بین بود که اوپو Find 9 از فناوری سنسور اثرانگشت اولتراسونیک کوالکام کمک بگیرد.

هم‌چنین انتظار می‌رود قابلیت شارژ سریع و یک دوربین‌سلفی قدرت‌مند، این گوشی گران‌قیمت را در هنگام معرفی همراهی نماید. مشخصات‌فنی اوپو Find 9 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH