ال‌جی برترین برند دنیا در زمینه طراحی شد

red-dot

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) مفتخر به عنوان «برند سال» شد. این عنوان از سوی Red Dot Award، یکی از برترین رقابت‌های طراحی در جهان اعطاء شد. با این عنوان، شرکت ال‌جی در کنار برندگان قبلی این رقابت نظیر شرکت پپسی، آئودی و مرسدس بنز قرار می‌گیرد. شرکت ال‌جی همچنین سومین شرکتی است که هر دو جایزه «برند سال» و «تیم طراحی» (در سال2006) را برنده شده است.

عنوان برند سال برای برنده شدن در 13 جایزه Red Dot Award به ال‌جی اعطاء شد. برندگان جایزه امسال شامل LG G4 و LG Watch Urbane، هر دو با رابط کاربری ساده و کاربرپسند فلسفه طراحی انسان محور این شرکت را تجلی بخشیده‌اند تا کاربران برای استفاده راحت باشند.

دکتر پیتر زک، بنیانگذار و مدیرعامل Red Dot معتقد است: “مدیریت برند ال‌جی الکترونیکس در زمینه کاری خودش بی‌نظیر است. نگرش این شرکت همه را در یک عبارت بیان می‌کند: زندگی خوب است. هر کسی که به نوعی با محصولات ال‌جی سر و کار دارد بدون معطلی خواهد فهمید که زندگیش کمی جذابتر شده است. این به دلیل عملکرد موفق مدیریت برند این شرکت است.”

نو چانگ هو، نائب رئیس و مدیر طراحی شرکتی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: “مفتخر شدن به جایزه Red Dot، نشانی از پیشگامی ال‌جی در زمینه طراحی و نمونه بارزی از تعهد همیشگی ما بر طراحی نوآوری و ایجاد تجربه کابرپسند است. ما به طراحی و گسترش محصولات خلاقانه که از پاسخ مثبت و رابطه عمیق بین برندمان و مشتریانمان برآمده است ادامه خواهیم داد تا به این شعار ال‌جی جامع عمل بپوشانیم: نوآوری برای زندگی بهتر را در پیش خواهیم گرفت.”

این عنوان به طور رسمی در ششم نوامبر در مراسم سالانه Red Dot Gala در برلین به ال‌جی اعطاء خواهد شد و محصولات برنده جایزه ال‌جی بر روی سایت www.red-dot.de/cd به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود.

6 در مورد “ال‌جی برترین برند دنیا در زمینه طراحی شد”

  1. اخه اون های که منفی دادید تو دوتا نظر بالا.چی گیرهتون میاد پول بهتون مدن یا یا به عنوان بهترین ادم جهان معرفیتون میکنند؟دو دلید بیشتر نداره این.کارتون.یا می خواین ان برند را تخریب کنید یا حسودیتون میشه که ما میگیم که گوشی های که ما طرفدارشون است بهترند ولی میبینید که در چنین مقام های نیستن.بد بود جی3 5/5 اینچ اندازا ام8 5اینچی بود یا بد بود جی4 پشتش چرم طبیعی بود.این را فقط مختس ال جی نمی گما.چه ال جی چه گوشی های دیگه وقتی به مقام و جایزه ای میشه یکی که میگه حقش است که به این مقام بالا برسد همه منفی میدن و میکوبنش.اخر تعصب شما را به کشتن میده ها.هر کسی هم که منفی بده به نظرم خودشونشون داده و بر عکس منفیشم مثبت به حساب میاد!بابا چشماتون واکیند.مثلا پی8 بهترین گوشی 2015 شناخته شد.تو تهرا هم رو پل هواوی خبرشو با یک تابلو زده بودن.حالا همه میان هواوی و پی8 را میکوبن.مگه شما صاحب صاحب اون مرجع سایت یا هر چیز خارجی هستی که پی8 را بهترین گوشی کرده.گوشی های سونی تو یک چیزی مقام اوردن تو مالتی مدیا و پخش فیلم اگه اشتباه نکنم.پی8 به ترین گوشی شد.ال جی بهترین طراحی.سامسونگ ت یک چیزه دیگه مقام اورد هر کمپانی گوشی تو یک چیزی.انقدر که نباید کمپانی ها گوشی سازی و گوشی هایشان را بکوبیم و فقط سنگ یک گوشی را به سینه بزنیم.من خودم همه گوشی هارا دوست دارم.تحقیق میکنم اون گوشی رو که ارزش خریدش نسبت به پولم است را میخرم که ضرر نکنم.حالا سامسونگ با شه سونی باشه ال جی باشه اچ تی سی باشه اصلا سونی ارکسون دکمه ای باشه.تو گوشی های دکمه خوب ارزشش نسبت به پول من بیشتر از گوشی های دیگه با لا تر باشه من میگیرم.شما هم این جوری و بدون تعصب باشید تا ضرر نکنید.والا!!!!!!!!

    1. داداش انقدر حرص نخور نگرانتم 😐
      اشکال نداره دو نفرم منفی دادن خیلی حوصله داشتی این همه تایپ کردی :O

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH